کد خبر: ۹۴۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

مهمانان خانه اشرافی نیاوران به چه می‌اندیشند

شب گذشته تعدادی از نمایندگان فارس به همراه مسئولان ارشد استان و برخی از عناصر فتنه‌گر تهران نشین در منزل حامی فتنه در شهر تهران تشکیل جلسه داده‌اند.

به گزارش شیرازه یک منبع آگاه گفت: شب گذشته، موسوی لاری، عنصر کلیدی فتنه در منزلش در خیابان یاسر نیاوران میزبان تعدادی از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد دولتی فارس و تعدادی از افراد وابسته به طیف تندرو اصلاح‌طلبان بود.

این منبع آگاه افزود: به نظر می‌رسد این جلسه در راستای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای کلید زدن زودهنگام انتخابات، همچنین هماهنگی برای تغییر برخی مدیران کل در سطح استان و تغییر فرمانداران باشد و از قرار معلوم شب قدر اصلاح‌طلبان در انتخابات در نیاوران رقم می‌خورد.

این جلسه در حالی برگزار شد که در هفته گذشته فرمانداران شهرستان‌های کازرون، خرم‌بید، سروستان،لامرد و فسا تغییر کرده و قرار است فرماندار خرامه نیز در ایستگاه تغییر شتاب‌زده فرمانداران قرار گیرد

در حالی شب قدر اصلاح‌طلبان در نیاوران و خانه‌های اشرافی به صبح می‌رسد که مردم و محرومان در استان فارس چشم امید به نمایندگانشان دوخته و توقع دلسوزی و حمایت آن‌ها دارند، غافل از این‌که مهمانان منزل اشرافی در بالای شهر تهران هرگز در اندیشه رفع مشکلات و تورم عواقب برجام نافرجام نیستند و با صرف شام و پذیرایی در اندیشه دیگری هستند.

 شایان ذکر است، شیرازه قبلاً از احتمال تغییر تعدادی از فرمانداران و مدیران کل خبر داده بود.

گفتنی است، اکنون با افشاء مهمانی خانه نیاوران، جایگاه تصمیم‌گیری برای استان فارس نیز مشخص شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
0
خوب اسامی نمایندگان مرتبط با فتنه گران را منتشر کنید تا مردم تکلیفشا را روشن کنند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
0
کدام نمایندگان بوده اند؟؟؟
اگر اطلاع دقیق و یقینی دارید اسامی آنها را با سند و مدرک منتشر کنید