کد خبر: ۹۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

وزير ارتباطات امروز به فارس سفر مي‌كند

روابط عمومي شركت مخابرات استان فارس از سفر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به استان فارس، شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش شیرازه، در آستانه هفته دولت، محمود واعظي در راس يك هيئت بلند پايه از مسئولان شركت مخابرات ايران، امروز پنجشنبه 28 مرداد ماه به استان فارس سفر خواهد كرد.

واعظي در اين سفر با حضور در محل ساختمان مركزي شركت مخابرات استان فارس در شيراز، برخي طرح‌هاي مخابراتي را افتتاح و سپس به شهرستان جهرم سفر مي‌كند.

به گزارش ايسنا، فرماندار ويژه جهرم نيز با بيان اينكه طي سه سال فعاليت دولت يازدهم، اقدامات خوبي در بخش ارتباطات و مخابرات در اين شهرستان انجام شده است، گفت: وزير ارتباطات در سفر روز پنجشنبه خود به جهرم، ضمن حضور در يك ديدار مردمي، در جلسه شوراي اداري شهرستان شركت و با خانواده شهداي مدافع حرم ديدار مي‌كند.

علي‌رضا صحرائيان با بيان اينكه برخي از مشكلات مخابراتي و ارتباطي شهرستان جهرم در سفر وزير به اين شهرستان بررسي مي‌شود، گفت: لزوم تغییر BTS‌ این شهرستان از 3G به 4G در راستای حل مشکل آنتن‌دهی همراه اول و بهبود در وضعیت پوشش تلفن همراه از موضوعاتی است که در این سفر بررسی می‌شود.

به گفته صحرائيان ارتقاء مرکز PC جهرم به مرکز نگهداری ارتباطات و افزایش نیروهای فنی و متخصص در این منطقه و راه‌اندازی مرکز دیتا از ديگر مسائلي خواهد بود كه با حضور دكتر واعظي، بررسي مي‌شود.

نظرات بینندگان