کد خبر: ۹۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
به همت کمیته امداد خرمبید؛

اعزام مددجویان دانش آموز خرم بید به مشهد مقدس

تعداد 10 نفر از مددجویان دانش آموز پسر دبیرستانی تحت حمایت کمیته امداد خرمبید به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شیرازه  با برنامه ریزی واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان خرم بید10 نفر از مددجویان دانش آموز پسر دبیرستانی تحت حمایت در قالب «حج فقرا» به مشهد مقدس اعزام شدند.

علیرضا کنعانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم بید با اعلام این خبر اظهار کرد: 10 نفر از مددجویان دانش آموز تحت حمایت از مناطق محروم این شهرستان که تا کنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند،  به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت: این کاروان شامل دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و دارای معدل بالا بود و برای این سفر معنوی بیش از 20 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است.


اعزام دانش اموزان مددجو خرم بید به مشهد


کنعانی از اعزام 15 مددجوی دیگر این نهاد به مشهد مقدس خبر داد و افزود: در این سفر معنوی دانش آموزان از برنامه های فرهنگی، هنری، زیارتی و ورزشی  بهره مند شدند.

وی بیان کرد: از سال 87 طرح «حج فقرا» یا «حسرت دیدار» توسط این نهاد اجرا می‎شود  و هر سال 2 الی 3 کاروان متشکل از سالمندان مرد یا زن، دانش آموزان و دانشجویان و دختران در شرف ازدواج به این سفر معنوی اعزام می شوند.

مدیر کمیته امداد خرم بید در پایان از خیرین و نیکوکاران خواست تا در صورت تمایل در این طرح خداپسندانه کمیته امداد خرم بید شرکت کنند.

منبع: بام فارس


نظرات بینندگان