کد خبر: ۹۴۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

شهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشک‌سالی های اخیر بارانی از بنر در راه است

تعداد قابل توجهی از ادارات شهرستان داراب در اقدامی هماهنگ و با هدایت فرمانداری اقدام به چاپ بنر رسانده و قرار است با شروع هفته دولت باران بنر شهرستان داراب را فرا گیرد.
به گزارش شیرازه، بر اساس شنیده‌ها در آستانه هفته دولت تعداد قابل توجهی از ادارات شهرستان داراب در اقدامی هماهنگ و با هدایت فرمانداری این شهرستان بنرهایی را با عنوان عملکرد سه ساله اداره متبوع خود به چاپ رسانده و قرار است با شروع هفته دولت باران بنر شهرستان داراب را فرا گیرد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون این بنر ها در سطح گسترده در فضای مجازی این شهرستان از جمله کانال تلگرامی باشگاه خبر داراب وابسته به اصلاح طلبان و شخص فرماندار داراب، منتشر شده است.

این در حالی است که فقط 8 ماه به پایان دولت یازدهم باقی مانده و همچنان رکود و تورم در بخش های مختلف اقتصادی و برجام نافرجام باعث ناضایتی مردم شده است و از سویی با بررسی گزارشات منتشر شده در بنرهای ادارات دولتی شهرستان داراب پر واضح است که بسیاری از این اقدامات مربوط به دولت قبل است.

از جمله این اقدامات می توان به طرح بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، خانه بهداشت، گاز برق، مسکن مهر و ... اشاره کرد که مستقیما و یا در امتداد برنامه های دولت قبل صورت گرفته است.

یک کارشناس مطلع اظهار داشت: برخی اقدامات فرمانداری شهرستان داراب متاثر از افشاگری های گذشته مرتبط با فرماندار پرحاشیه این شهرستان بوده و در تلاشند با حمایت های پشت پرده ساکنان خانه اشرافی نیاوران تهران محبوبیت از دست رفته خود را ترمیم نمایند.

شهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشکسالی های اخیر در هفته دولت بارانی از بنر شهرستان را فرا می گیردشهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشکسالی های اخیر در هفته دولت بارانی از بنر شهرستان را فرا می گیردشهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشکسالی های اخیر در هفته دولت بارانی از بنر شهرستان را فرا می گیردشهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشکسالی های اخیر در هفته دولت بارانی از بنر شهرستان را فرا می گیردشهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشکسالی های اخیر در هفته دولت بارانی از بنر شهرستان را فرا می گیردشهرستان داراب بنر باران می شود/ پس از خشکسالی های اخیر در هفته دولت بارانی از بنر شهرستان را فرا می گیرد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دارابی
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
0
به جای اینکه به فکر مردم بیچاره بدبخت باشن مدام حرف میزنن فقط حرف
یکی هم نیست به داد مردم گرفتار داراب برسه