کد خبر: ۹۴۴۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

افشا ردپای نفوذ در انتخابات هیات مدیره معدن خاک نسوز آباده /سازمان اطلاعات سپاه فجر دستان مفسدین اقتصادی را کوتاه کرد

پرونده اخیر، فساد اعضای شورای شهر و رییس هیئت مدیره معدن خاک نسوز آباده و دست اندازی به بیت المال را آشکار کرد که با هوشیاری سربازان گمنام اطلاعات سپاه و جدیت مدیر کل محترم دادگستری استان، دستهای آلوده به برداشت غیر مجاز بیت المال از معادن خاک نسوز قطع شد.
به گزارش شیرازه، مدتی پیش بود که خبر دستگیری تعدادی از اعضای شورای شهر شهرستان آباده ،شهردارو رئیس هیئت مدیره شرکت معدن خاک نسوز این شهرستان خبرساز شد و با تلاش سازمان اطلاعات سپاه استان فارس و حمایت دستگاه قضایی، باند فساد اقتصادی دستگیر و روانه زندان شدند .

معدن خاک نسوز آباده که یکی از مهم ترین معادن مطرح در خاورمیانه است سالیانه درآمد قابل توجهی را کسب می کند و می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان ایفا کند.
 
پرونده اخیر، فساد اعضای شورای شهر و رییس هیئت مدیره این معدن و دست اندازی به بیت المال را آشکار کرد که با هوشیاری سربازان گمنام اطلاعات سپاه و جدیت مدیر کل محترم دادگستری استان، دستهای آلوده به برداشت غیر مجاز بیت المال از معادن خاک نسوز قطع شد,اما پس از دستگیری های اخیر و ضرورت برگزاری انتخابات هیئت مدیره به منظور جایگزینی افرادی با صلاحیت و مورد اعتماد ،متاسفانه مجددا افرادی تلاش نمودند تا با اعمال نفوذ و فشار بر مجریان انتخابات هیئت مدیره ی شرکت مذکور، افراد مورد نظر خود را بر سر کار آورند .

بنا به اعلام یک منبع آگاه این بار با درایت سرپرست شهرداری آباده و ایستادگی در مقابل فشارهای برخی افراد صاحب نفوذ در مجموعه های دولتی، پس از برگزاری انتخابات افراد معتمدی که از محبوبیت مردمی برخوردار هستند انتخاب گردیده و مایه ی رضایت و خوشحالی مردم در این شهرستان شد.

یکی دیگر از منابع آگاه در گفتگو با شیرازه ، اظهار امیدواری کرد با هوشیاری مسئولین شهرستان و همراهی مردم شرکت معدن خاک نسوز آباده بتواند با تمام ظرفیت و به دور از هرگونه حواشی با پاک دستی به کار خود ادامه دهد.

وی با هشدار به تعداد اندکی از افراد مرتبط با برخی دستگاه های دولتی که قصد اعمال نفوذ در این شرکت داشته اند اعلام کرد در صورت ادامه ی این گونه فشار ها اسامی آنها را افشا می کند.
برچسب ها: اباده ، معدن ، خاک نسوز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
0
خواهشا در انتخابات هیئت مدیره ، نواحی صنعتی فارس دقت بیشتری صورت پذیرد، از طرف حراست فرمانداری شهرستانها هم نماینده حاضر باشد.
علی الخصوص در مرودشت، شیراز، لار، کازرون
میرزایی
Netherlands
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
0
بسیار زیبا و پر محتوا بود سپاسگذارم
ممنون