کد خبر: ۹۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
خطیب جمعه کازرون:

قدرت‌های دنیا زور می‌گویند اما برخی دنیای امروز را دنیای ادبیات می‌دانند

امام‌ جمعه کازرون گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب این‌که می‌بینید قدرت‌های دنیا با صدای کلفت حرف می‌زنند و زور می‌گویند به خاطر سلاح‌هایی بوده که دارند اما بعضی‌ها در کشور می‌گویند دنیای سلاح نیست دنیای ادبیات است.

به گزارش شیرازه ، حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با دعوت همگان به تقوا و رعایت آن در سخنانی اظهار داشت: 30 مردادماه بزرگداشت مرحوم علامه مجلسی و همچنین سالگرد درگذشت مؤسس حوزه علمیه قم مرحوم آیت‌الله حائری است که به روانشان درود می‌فرستیم.

وی افزود: 31 مردادماه سالروز آتش‌سوزی مسجدالاقصی به دست رژیم صهیونیستی است و این روز را روز جهانی مسجد نام‌گذاری کرده‌اند که این کارها از اسرائیل بعید نبوده و نیست.

خرسند اضافه کرد: تربیت باید با مسجدمحوری باشد و به جایگاه مسجد توجه شود ؛ همچنان که به ساخت آن اهمیت می‌دهیم به کار فرهنگی نیز اهمیت دهیم.

وی در ادامه گفت: کار آل خلیفه به‌جایی رسیده که اقامه نماز جمعه را ممنوع و تعدادی از علمای بحرین را دستگیر و آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت می کند اما سازمان‌های حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به روز پزشک و با تقدیر از جامعه پزشکی بیان داشت: بیمارستان نمازی شیراز بیمارستان اصلی و مادر این شهرستان است که از سراسر استان فارس و کشور به آنجا مراجعه می‌کنند اما کیفیت خدمت‌رسانی در آن خوب نیست که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید توجه ویژه‌ای به بخش اورژانس این بیمارستان داشته باشند.

خرسند در پایان بیان کرد: 31 مردادماه روز صنعت دفاعی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری این‌که می‌بینید قدرت‌های دنیا با صدای کلفت حرف می‌زنند و زور می‌گویند به خاطر سلاح‌هایی بوده که دارند اما بعضی‌ها در کشور می‌گویند دنیای سلاح نیست دنیای ادبیات است.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان