کد خبر: ۹۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

شکست فجرسپاسی مقابل نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل میزبان خود نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
به گزارش شیرازه از هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر جمعه و از ساعت 18 دیدار تیم های فجرشهید سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان با قضاوت داود محرابی آغاز شد. در دقایق ابتدایی این دیدار دو تیم بیشتر در حال محک زدن یکدیگر بودند و بازی پایاپایی شاهد بودیم.  در دقیقه 40 بازی بهترین فرصت نصیب فجری ها شد تا گل اول مسابقه را رقم بزنند. ضدحمله سریع میلاد صارمی و صادق صادقی باعث شد صارمی با بهزادی تک به تک شود اما ضربه  این بازیکن از کنار دروازه نفتی ها به بیرون رفت.
نیمه اول بازی بدون ردوبدل شدن گل با تساوی بدون گل پایان یافت.
در نیمه دوم این نفتی ها بودند که کار را بهتر آغاز کردند.
در دقیقه 59 بازی پاس فوق العاده علی کیانی فر بازیکن تعویضی نفت را رضا جباری وارد دروازه کرد تا اولین گل این دیدار برای میزبان رقم بخورد.
در دقایق پایانی دیدار نیز حرکت از روی خط وسط زمین محمد معاوی و پاس او به کیانی فر وبازهم پاس گل علی کیانی فر و این بار با گل زنی پورافراز همراه شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید تا در پایان هفته سوم رقابت های فوتبال دسته اول فوتبال کشور تیم فجرسپاسی با کسب 1  امتیاز در رده  شانزدهم جدول رده بندی رقابت ها جای گیرد. 


بازیکنان فجر سپاسی شیراز 

مهدی صدقیان,احسان جودکی,فرید مختاری,ایمان سلیمی,رضا مرادی,ایمان باصفا,سعید زارع,صادق صادقی بابااحمدی,مجید جلالی فر,محمد جواد جلالی,میلاد صارمی


نفت مسجد سلیمان 2 - 0 فجر سپاسی شیراز

ورزشگاه شهید بهنام محمدی

تماشاگر:500نفر



نظرات بینندگان