کد خبر: ۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

رؤسای جدید ادارات برق و ثبت احوال خنج معرفی شدند

آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ادارات برق و ثبت احوال خنج با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شیرازه آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ادارات برق و ثبت احوال خنج با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج در این مراسم در سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بتوانند کارهایی را که انجام داده اند، به واسطه تکلیفی که امام بزرگوار بر گردنشان نهاده، برای مردم بازگو کنند.







وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، اظهار داشت: امسال اعتبارات عمرانی بالغ بر 20 میلیارد تومان توسط دولت محترم به شهرستان خنج تا این لحظه اختصاص داده است. از این اعتبارات، تقریبا حدود 3 میلیارد تومان اعتبارات استانی است و 17 میلیارد تومان نیز اعتبارات دو درصد نفت و گاز است،  اعتبار دو درصد نفت و گاز کل استان فارس 139 میلیارد تومان بوده که 17 میلیارد آن به خنج اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار خنج در پایان با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن، گفت: این سرشماری از 3 تا 25 مهرماه بصورت اینترنتی آغاز می شود و از 25 مهر تا 28 آبان نیز سرشماری بصورت سنتی و دستی انجام می شود.

در پایان مراسم، ضمن تجلیل از خدمات آقایان مهدی بهلولی و سید حسن هاشمی رؤسای پیشین اداره برق و ثبت احوال شهرستان، آقایان
امان اله جونا و عدنان یزدانی به ترتیب به عنوان مدیران جدید ادارات برق و ثبت احوال شهرستان خنج معرفی شدند.

جونا رئیس جدید اداره برق خنج، اهل روستای لاغران از توابع بخش بنارویه شهرستان لارستان بوده و پیش از این رئیس اداره برق بخش اوز بوده است.

یزدانی رئیس جدید ثبت احوال شهرستان نیز اهل روستای مکویه خنج است.

وی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده و پیش از این رئیس ثبت احوال شهرستان گراش بوده است.

یزدانی سابقه حضور در ادارات ثبت احوال شهرهای جویم، مهر، لار، گله دار و بیرم نیز در کارنامه کاری خود دارد.








منبع: خنج کهن

نظرات بینندگان