کد خبر: ۹۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

برگزاری کنسرتی ویژه برای اولین زن ایرانی برنده مدال المپیک

به پاس قدردانی از افتخار غرورآفرین کیمیا علیزاده، همزمان با ورود کاروان المپیک و با همراهی هنرمندان محبوب و مورد علاقه این بانوی قهرمان، کنسرتی ویژه برای وی برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، به پاس قدردانی از افتخار غرورآفرین کیمیا علیزاده، کنسرت بزرگ خود را همزمان ورود کاروان المپیک و با همراهی هنرمندان محبوب و مورد علاقه وی برگزار می کند.
در این کنسرت که بهنوش بختیاری اجرای آن را برعهده خواهد داشت، از هنرمندان مورد علاقه کیمیا علیزاده دعوت خواهد شد تا در تالار اندیشه و در حضور دیگر غیور زنان کاروان المپیک به اجرای برنامه بپردازند.
این کنسرت ویژه مانند سایر اجراهای «حام» به شکل آنلاین برگزار خواهد شد و کاربران در سراسر ایران و جهان می تواند از طریقه سامانه کنسرت آنلاین کشور این اجرا را به صورت زنده تماشا کنند.
با تمهیداتی که اندیشیده شده، کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می توانند این کنسرت را به صورت آنلاین ببینند.
ضمن اینکه با همکاری شرکت مخابرات ایران کاربران سامانه «حام» برای تماشا کنسرت آنلاین هزینه ترافیک اینترنت پرداخت نمی کنند.
«حام» نخستین برگزار کننده کنسرت های آنلاین در ایران پیش از این اجراهایی با حضور علیرضا قربانی، حجت اشرف زاده، گروه دنگ شو و سالار عقیلی برگزار کرده است.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و تماشای کنسرت ویژه برای اولین زن ایرانی برنده مدال المپیک می توانند به سایت www.e-haam.ir مراجعه کنند.
کیمیا علیزاده تکواندوکار 18 ساله ایران توانست به مدال برنز بازی های المپیک 2016 ریو دست یافته و به سال ها انتظار زنان ایران برای مدال آوری در آوردگاه بزرگ ورزش جهان پایان دهد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان