کد خبر: ۹۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی:

اکثر نمایندگان فارس از تغییر فرمانداران و مدیران مطلع نیستند

نماینده مردم فسا در مجلس گفت: این احساس وجود دارد که استانداری تعاملی که باید با نمایندگان فارس داشته باشد متاسفانه ندارد.
محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه با اشاره به موج جدید تغییرات فرمانداران و حرف و حدیث در مورد تغییر برخی مدیران کل گفت: اکثر نمایندگان استان در جریان تغییرات نیستند.

جمالی با بیان اینکه نمایندگان استان با گرایش های مختلف سیاسی از تغییرات بدون هماهنگی و اطلاع، دلخور هستند افزود: نمایندگان استان برای اینکه فضای استان خراب نشود نجابت به خرج می دهند، اما امیدواریم تجدید نظری در این باره صورت گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس اضافه کرد: این احساس وجود دارد که استانداری تعاملی که باید با نمایندگان فارس داشته باشد متاسفانه ندارد، گاهی اوقات نمایندگان از مذاکرات وزرایی که به فارس دعوت می‌شوند، بی اطلاع هستند و صرفا دفتر استاندار با پیامک اطلاع‌رسانی می‌کند.

جمالی در پاسخ به این سئوال که آیا تغییرات به صلاح استان است یا خیر، و تغییرات احتمالا به مدیران کل هم خواهد رسید، گفت:بله، آقای استاندار برخی نیروها را از خارج از استان می آورد و وقتی می توانیم بگوییم این تغییرات به نفع استان است که لااقل استانداری از نمایندگان و یا رئیس مجمع نمایندگان دعوت کند و رزومه کاری فرد جایگزین را ارائه دهد، نه اینکه بدون هیچ معرفی فرد جایگزین شود. حتی برخی از نمایندگان شیراز هم از این تغییرات مطلع نیستند.

به گزارش شیرازه، افشانی در سالگرد حضورش در استان فارس و در سال آخر دولت یازدهم طی ده روز گذشته فرمانداران کازرون،خرم بید، سروستان، فسا و خرامه را تغییر داد و گفته می شود دو نفر از مدیران کل نیز در لیست جابجایی استانداری قرار دارند.

این تغییرات در حالی است که فرمانداران شهرستان‌های مذکور در صورت حضور در فرمانداری باید همزمان با فرارسیدن هفته دولت کارنامه عملکرد دولت را در شهرستان ارائه می‌کردند.

نظرات بینندگان