کد خبر: ۹۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵

قاتلان تبر به دست شیرازی دستگیر شدند

رییس کل دادگستری فارس از دستگیری عاملان حمله بیرحمانه و قتل یك مرد در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری فارس گفت: عاملان این جنایت هولناک در محدوده بولوار امیرکبیر و پلیس راه قدیم شیراز -بوشهر اقدام به قتل مردی مقابل چشمان همسر باردارش كرده بودند كه این اقدام پس از انتشار در فضای مجازی احساسات مردم را شدیداً جریحه دار كرد .

وی در توضیح این ماجرا گفت: به دنبال اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده  بولوار امیرکبیر که توسط تعدادی با تبر رخ داده بود با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیمهای ویژه اطلاعات و نیروی انتظامی در استان فارس تشکیل و ردیابی عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان فارس اظهار داشت: ماموران امنیتی و انتظامی با انجام اقدامات گسترده و تلاش های شبانه روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه در استان یزد شناسایی کنند.

وی افزود: با به دست آوردن مخفیگاه این متهم در ابرکوه اکیپی از ماموران به مخفیگاه وی عزیمت کرده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

القاصی  گفت: با دستگیری این متهم سرنخهای دیگری نیز از یکی از متهمان به دست آمد و فاش شد که نامبرده به خرم آّباد گریخته است از این رو ماموران به آنجا رفته و وی را نیز دستگیر کردند.

رییس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه پرونده این جنایت با حساسیت و به صورت ویژه در دستگاه قضایی استان رسیدگی می شود، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بوده و به صورت ویژه پرونده آنها را بررسی و  حکم نهایی را صادر می کند.

در درگیری روز چهار شنبه گذشته فردی در بلوار امیر كبیر شیراز پس از درگیری با تبر به فرد مقابل دعوی حمله كرد كه در نتیجه آن یك نفر به قتل رسید.


نظرات بینندگان