کد خبر: ۹۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
سرپرست فرمانداری خرامه:

بیش از 11 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری خرامه گفت: بیش از 11 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح و 4 و نیم میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی می شود.

به گزارش شیرازه  حسین آرگیو سرپرست فرمانداری خرامه  ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در این هفته جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تجلیل از کارمندان، برنامه هایی برگزار می شود.

وی با تاکید بر این نکته که منابع انسانی مهمترین سرمایه هستند افزود: اگر نیروی انسانی توانمند نباشد قطعا جامعه دچار سردرگمی می شود، در این زمینه باید کارمندان آموزش داده شوند و از نظر علمی و تخصصی به روز باشند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Shahrivar/699c3562_1%20shahrivar%20%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A2%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%88.jpg

آرگیو ادامه داد: بیش از 11 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح و 4 و نیم میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی می شود.

سرپرست فرمانداری خرامه، افتتاح ساختمان دهیاری مهرآباد و کلنگ زنی پروژه گاز مجموعه مهرآباد که شامل 5 روستا می شود را بخشی از این پروژه ها عنوان کرد و گفت: سعی می کنیم تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان در پایان سال 96 گازرسانی شود که تا پایان این سال جشن گازرسانی بگیریم.

وی افتتاح 13 واحد ساختمان مددجویی در بخش کربال و مرکزی با همکاری کمیته امداد را از دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد و بیان داشت: موظف هستیم یه اقشار کم درآمد یک سری خدمات ارائه کنیم، کمیته امداد هم موظف است برای افراد تحت پوشش خود مسکن ارزان فراهم کند.

آرگیو، حضور در بین مردم همراه با شورای اداری همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد ابوالفضل (ع) خرامه و حسینیه سیدالهشداء (ع) سلطان شهر، برگزاری جلسه شورای اداری  و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان، غبارروبی و عظرافشانی قبور شهدا، حضور در نماز جمعه، سخنرانی فرماندار بین خطبه ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح تاسیسات آب شیرین کن سقاآباد، افتتاح سالن پرورش قارچ در روستای سفلی و چند روستای دیگر، افتتاح چمن مصنوعی روستای معزآباد جابری، افتتاح گاوداری 80 راسی جهان آباد، افتتاح ساختمان دهیاری معزآباد گورگیر، افتتاح پروژه بهسازی معابر روستاهای آبشور، معزآباد جابری،  اسلام آباد و سایر روستا و افتتاح پروژه های شهرداری را به عنوان بخش دیگری از برنامه های هفته دولت برشمرد.

سرپرست فرمانداری خرامه به حضور معاون عمرانی استاندار فارس در خرامه اشاره کرد و گفت: با حضور  رضاییان، سالن ورزشی سلطان شهر، مدرسه شهیدان تقی زاده سلطان شهر، مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) خرامه، سالن ورزشی سجل آباد، سالن زورخانه خرامه و گازرسانی به مجموعه شهرک ایثار که شامل 4 روستا است به بهره برداری می رسد.

وی افزود: دولت خدمات زیادی به مردم خرامه داده که در زمان دولت تدبیر و امید این امر شتاب بیشتری گرفته است، همه افتتاح ها واقعی هستند و هیچ پروژه تبلیغاتی وجود ندارد، بدهکاری هایی هم از دولت قبل به جا مانده که این دولت در حال پرداخت آن به پیمانکاران است.

آرگیو ضمن دعوت از مردم خرامه جهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: متقضایان با مراجعه به فرمانداری می توانند در اجرای پروژه های تولیدی و واحدهای کوچک صنعتی مشارکت نمایند، طرح و زمین از فرمانداری و اجرا از طرف واحدهای کوچک انجام می شود.

منبع:  صدای خرامه

نظرات بینندگان