کد خبر: ۹۴۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
رئیس کل دادگستری فارس خبر داد؛

دستگیری عاملان قتل هولناک در شیراز

رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری عاملان حمله بی‌رحمانه و قتل یک مرد در شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس، در جمع خبرنگاران گفت: عاملان این جنایت هولناک، فردی را  مقابل چشمان همسر باردارش به قتل رساندند که این اقدام پس از انتشار در فضای مجازی احساسات مردم را جریحه‌دار کرد.

وی در ادامه افزود: مأموران امنیتی و انتظامی با انجام اقدامات گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه استان یزد شناسایی کنند.

القاصی گفت: با دستگیری این متهم سرنخ‌های دیگری  از یکی دیگر از متهمان به دست آمد و مشخص شد نامبرده به خرم‌آباد فرار کرده است، از این رو مأموران به آنجا رفته و وی را دستگیر کردند.

وی با تأکید بر اینکه پرونده این جنایت با حساسیت در دستگاه قضایی استان رسیدگی می‌شود، افزود: دستگاه قضایی استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بوده و به‌صورت ویژه پرونده آن‌ها را بررسی و حکم نهایی را صادر می‌کند.

شایان ذکر است، در حادثه رانندگی چهارشنبه 20 مرداد، فردی در بلوار امیرکبیر شیراز پس از درگیری، با تبر به فرد مقابل دعوی حمله کرد که در نتیجه آن فرد به قتل رسید.

برچسب ها: علی القاصی ، شیرازه ، قتل
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
0
جناب القاصی با سلام
اگر حکم سه سال دیگر صادر شود تاثیر کمی دارد اما اگر مثل حکم قاتل نیروهای انتظامی با سرعت انجام شود هم مردم راضی هستند هم تاثیر بر کاهش جرم دارد