کد خبر: ۹۴۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
بارش بنر در زرقان؛

به نام هفته دولت به کام انتخابات

نصب بنر در شهر زرقان از سوی ادارات دولتی در هفته دولت به نحوی مصادره به مطلوب است، یعنی استفاده از فضای هفته دولت برای بهره‌برداری در انتخابات پیش‌رو و در حقیقت یعنی« به نام هفته دولت، به کام انتخابات »
به گزارش شیرازه، چند روزی است که در شهر شاهد بنرهایی هستیم که برخی ادارات با تصاویری از حسن روحانی، هفته دولت را به مردم تبریک گفته‌اند.
این کار ادارات دولتی به نحوی مصادره به مطلوب است، یعنی استفاده از فضای هفته دولت برای بهره‌برداری در انتخابات پیش‌رو و در حقیقت یعنی« به نام هفته دولت، به کام انتخابات »
"درپی انفجار دفتر نخست‌وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر، نخست‌وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند هفته‌ای به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.
علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهادند. روحشان شاد…”
حال باید بیاندیشیم که آیا واقعاً ادارات دولتی نمی‌دانند که دلیل این نام‌گذاری چیست، آیا دلیل نام‌گذاری این هفته انتصاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی است یا شهادت شهید باهنر و شهید رجایی؟
کاش لااقل در چند بنر تصاویر و یا حتی نامی از این دو شهید گران‌قدر برده شده بود تا فرمایش امام(ره) که فرمودند ” زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” انجام می‌شد.
مردم زرقان هم دل‌خوش می‌کردند به اینکه مسئولان شهر ما هم روحیه جهادی و شهادت‌طلبی دارند…
اما متأسفانه کم مانده برخی مسئولان در زرقان، تاریخ هفته دولت را هم عوض کنند و تاریخ انتصاب حسن روحانی را هفته دولت بنامند…





منبع: زرقونیا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
0
ای کاش از استهبان هم گزارشی تهیه می نمودید که به اصطلاح مسئولینی که گرچه انتصاب خود را مدیون اصولگرایان هستند ولی اکنون بر طبل اصلاح طلبان کوبان می کوبند.