کد خبر: ۹۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان سپیدان :

57 پروژه در هفته دولت در سپیدان افتتاح وکلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان سپیدان گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای دستگاه های اجرایی است تا عملکرد خود را به عموم مردم گزارش کنند.

به گزارش شیرازه مشتاقی لار فرماندار شهرستان  سپیدان در نشست خبری صبح دوشنبه خود با اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری سپیدان ضمن گرامیداشت مقام شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر به تشریح برنامه های هفته دولت پرداخت و اظهار داشت: انتظار می رود همه نهادها و مسئولان دستگاه های اجرایی از فرصت پیش رو برای معرفی طرح ها و برنامه های خود بهره ببرند چراکه بیان توانمندی های شهرستان می تواند در رونق اقتصادی منطقه نقش موثری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش رسانه ها در انعکاس عملکرد نظام بسیار حائز اهمیت است، گفت: اصحاب رسانه می توانند با تشریح عملکرد ادارات، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین نحو که قابل لمس برای مردم باشد ارائه کنند.

فرماندار سپیدان ضمن بیان دیگر پروژه های در دست اقدام شهرستان، افزود: طرح های عمرانی توسط دستگاه های بنیادمسکن، راه وشهرسازی، کمیته امداد، شرکت های آب، برق، گاز، مخابرات ، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، ورزشی. حمل ونقل عناوین طرح هایی است که امیدواریم در هفته دولت اجرا و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مشتاقی لار اظهار کرد: 57 پروژه در هفته دولت امسال به ارزش بیش از 40میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان سپیدان افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان اینکه گستردگی این پروژه در مناطق مختلف شهرستان سپیدان و با محوریت رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار و رونق تولید و ایجاد اشتغال صورت گرفته است، افزود: از 57 پروژه‌ای که در هفته دولت امسال در شهرستان سپیدان افتتاح می‌شود، 26 پروژه در بخش مرکزی، 17 پروژه در بخش بیضا، 14 پروژه در هماشهر کلنگ زنی ویا افتتاح می شوند.

وی همچنین از سفر استاندار فارس برای افتتاح پروژه های شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت : ساعت 12 پیش از ظهر چهارشنبه 3 شهریور با حضور استاندار فارس شاهد افتتاح پروژه ها هستیم.

فرماندار سپیدان  غبار روبی از مزار شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در بخش ها و روستاها، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های هفته دولت بر شمرد.

مشتاقی لار همچنین از آغاز سرشماری نفوس و مسکن در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد فرمانداری شهرستان ، سرشماری نفوس و مسکن امسال از اهمیت و مزایای خاصی برخوردار خواهد بود که نیاز است دستگاهها با مامورین همکاری داشته باشند تا جمعیت واقعی احصاء شود.

 فرماندار سپیدان بر اعتماد سازی مردم و اتمام بموقع پروژه ها توسط دستگاههای اجرایی و مسئولان تاکید کرد و گفت: برخی از پروژه های مهم نقش مهمی در جذب توریست و شکوفایی اقتصاد شهرستان ایفا می کند .

وی با قدردانی از تلاشهای مسئولان شهرستان در راستای حل مشکلات مردم و منطقه افتتاح پروژه های شهرستان در هفته دولت را حیاتی و مهم بر شمرد.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان