کد خبر: ۹۴۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین:

بسیج به دنبال پشتوانه سازی در ورزش قهرمانی است

رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی کشور است.
به گزارش شیرازه «کاظم یزدانی» افزود: برای موفقیت در رقابت های جهانی و داشتن جایگاه پایدار در رده بندی المپیک باید به تیم های پایه ورزش قهرمانی توجه کرد.
وی به برگزاری هشتمین المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج با شعار «ما آماده ایم» اشاره کرد و گفت: در ادوار گذشته جایگاه ایران در المپیک افت و خیزهای زیادی داشته و این نشان می دهد که برای ورزش قهرمانی برنامه ریزی دقیق نداریم.
رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از سیاست های سازمان ورزش بسیج مستضعفین توسعه و تقویت ورزش قهرمانی است، افزود: پایگاه های استعدادیابی از پنج سال پیش در رشته های کاراته، وشوو، تکواندو، جودو، تیراندازی، تیروکمان و شنا در مقطع سنی نونهالان طراحی و راه اندازی شده است.
یزدانی به تعاملات خوب این سازمان با فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: هدف نهایی کمک به ساماندهی و تقویت ورزش قهرمانی کشور برای حضور مقتدرانه در عرصه های بین المللی است.
هشتمین المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج سوم تا پنجم شهریور ماه با حضور هزار و 800 ورزشکار بسیجی منتخب کشور در شش رشته کاراته، جودو، تکواندو، ووشو، تیراندازی با تفنگ و کمان در تبریز برگزار می شود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
0
سلام
همین اندازه که از تیم فجر شهید سپاسی حمایت شد کفایت می کند. نمی گویم این تیم متعلق به بسیج است اما همین اندازه که وابسته به نهادی انقلابی است و تنها تیمی است که در لیگ برتر نام شهیدی رابرخود دارد و تنها تیم استان فارس بود برای حمایت و پشتوانه سازی کفایت می کرد. اما همین کار ار هم نکردیم.