کد خبر: ۹۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵

رویارویی فجر شهید سپاسی با راه‌آهن یزدان؛ فجر به‌دنبال فرار از شکست پیاپی

فجر شهید سپاسی و راه‌آهن یزدان در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه ۵ شهریورماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش شیرازه، تیم فجر شهید سپاسی در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه 5 شهریورماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان راه آهن یزدان است. این دیدار در ساعت 17:30 برگزار می‌شود. 

با گذشت 3 هفته از آغاز لیگ تیم فجر شهید سپاسی در رده تیم‌هایی است که تاکنون موفق به پیروزی نشده است. برای پیروزی دیر نشده و با توجه به اینکه این تیم تمرینات خود را دیرتر از بقیه آغاز کرده باید به این تیم فرصت داد. فجری‌ها در بازی روز جمعه به دنبال فرار از تداوم شکست هستند.

تیم راه آهن یزدان نیز در 3 هفته گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده و در این دیدار نیز به دنبال کسب پیروزی و بالا بردن امتیاز خود را جدول است.

جایگاه فجر در جدول رده‌بندی

تیم فجر شهید سپاسی در حال حاضر با یک تساوی و دو شکست و کسب یک امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. تیم راه آهن یزدان نیز با کسب 4 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

گل‌گهر سیرجان، خونه به خونه بابل و سپیدرود رشتبه ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

نتایج قبلی تیم فجر شهید سپاسی

تیم فجر شهید سپاسی در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه مقابل مس کرمان به میدان رفت. در نیمه نخست این دیدار علیرضا قاسمی در دقیقه 27 برای مس کرمان گلزنی کرد تا نیمه نخست به نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان پایان یابد.

در نیمه دوم شاگردان شفیعی که برای جبران گل خورده به میدان آمده بودند توانستند با دو گل پیاپی توسط سعید زارع و ایمان سلیمی از میزبان پیشی بگیرند. در دقیقه 47 نیز سید محمد حسینی یک پنالتی را از دست داد. تیم میزبان در دقیقه 90 با گلی که حامد محمودی وارد دروازه فجر کرد توانست گل دوم را جبران کند و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

فجری‌ها در هفته دوم در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم قدیمی سپیدرود رشت بودند. در نیمه نخست این دیدار سپیدرودی‌ها گلزنی کردند تا نیمه نخست به نتیجه یک بر صفر به نفع آنها پایان یابد در نیمه دوم نیز از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه میزبان کردند و با نتیجه 2 بر صفر جلو افتادند.

فجری‌ها برای جبران گل‌ها خورده تلاش کردند اما فقط توانستند با تک گل فرید مختاری فاصله با حریف را کمتر کنند و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند تا نخستین باخت لیگ را در دیدار خانگی تجربه کنند.

شاگردان شفیعی در هفته سوم به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند. تیم میزبان که در بازی قبلی به نساجی باخته بود برای جبران این شکست از ابتدا به دنبال فتح دروازه فجر‌سپاسی بود و در نهایت در دقیقه 69 بازی به خواسته خود رسید.

بعد از این گل فجر‌سپاسی برای جبران گل خورده تلاش کرد اما این تلاش نتیجه‌ای نداشت و نفت مسجد سلیمان در روزی که سرمربی خود را به همراه نداشت گل دوم را به ثمر رساند.

فجر بعد از دریافت گل دوم یک بار دیگر برای گلزنی تلاش کرد تا اینکه صاحب پنالتی شد که این ضربه را دروازه‌بان نفت مهار کرد. در نهایت نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بر صفر به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

انتهای پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان