کد خبر: ۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه عرضه کالا با 150 غرفه در ارسنجان

نمایشگاه عرضه کالا با 150 غرفه در محوطه ی شرکت تعاونی تولید روستایی واقع در جنب ایستگاه CNG شهر ارسنجان، تا هشتم شهریور ماه همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 23 آماده ی عرضه کالا به مردم شهرستان است.

به گزارش شیرازه نمایشگاه عرضه کالا با بیش از 150 غرفه متنوع در ارسنجان افتتاح شد.

اصغر جمشیدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ارسنجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه، تأمین مایحتاج مردم، حمایت از تولید و عرضه ی کالاهای داخلی، و آشنایی کسبه ی ارسنجان با فرصت های جدید کسب و کار را سه هدف اصلی برپایی  این نمایشگاه اعلام کرد.




از آن جا که اهمیت مصرف کالاهای تولید داخل به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی این روزها مورد تاکید قرار دارد، به سراغ مسئول برپایی این نمایشگاه رفتیم تا از این منظر نگاهی به وضعیت کالاهای عرضه شده داشته باشیم.


بهزاد جمالپور مسئول برپایی این نمایشگاه با اعلام اینکه بالای 90 درصد اجناس و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ایرانی است گفت: غرفه داران از 24 استان کشور اینجا حضور دارند که اکثراً یا خود تولید کننده هستند یا نمایندگی تولید کنندگان را به عهده دارند و در نتیجه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه بین 15 تا 20 درصد زیر قیمت های استان فارس ارائه شده است.

اما یکی از مسایل مهم در برپایی چنین نمایشگاه هایی اعتماد مردم به کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده است با توجه به موقتی بودن غرفه ها و عدم حضور آن ها در شهرستان بعد از پایان مدت کار نمایشگاه، این مسأله اهمیت زیادتری پیدا می کند.

استقرار واحد مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان در محل نمایشگاه، مبیِّن همین موضوع است.

علیرضا خادمی بازرس این نهاد در این خصوص گفت: واحد بازرسی و نظارت مستقر در نمایشگاه، با حضور دایمی بازرسان خود در سطح نمایشگاه بر روند فروش تمامی اجناس غرفه داران نظارت کامل داشته و قبل از شروع به کار و افتتاح نمایشگاه نیز، با  بررسی فاکتورهای خرید کالاهای  عرضه شده و کمک گرفتن از کارشناسان اتحادیه های صنفی مختلف شهرستان از تخلفات احتمالی فروشندگان جلوگیری به عمل آورده است.


وی افزود: بازدید کنندگان محترم در صورت مشاهده تخلفات صنفی در نمایشگاه، از جمله عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی، تقلب و ... می توانند به واحد مدیریت بازرسی و نظارت مستقر در ورودی سالن نمایشگاه مراجعه نمایند.  

فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نیز، پس از افتتاح نمایشگاه از غرفه های آن بازدید کردند.




این نمایشگاه عرضه کالا که بزرگترین نمایشگاه برپا شده در ارسنجان تا کنون است، در سالن و محوطه ی 6000 متر مربعی شرکت تعاونی تولید روستایی واقع در جنب ایستگاه CNG شهر ارسنجان، تا هشتم شهریور ماه همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 23 آماده ی عرضه کالا به مردم شهرستان است.















منبع: ارسن نیوز

نظرات بینندگان