کد خبر: ۹۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵

پیشکسوت شعر جهرم تجلیل شد

جمعی از شاعران جهرمی با حضور در منزل محمدابراهیم جهان مهین ضمن دیدار با این شاعر پیشکسوت از تلاش‌های وی در عرصه شعر و شاعری تقدیر کردند.

به گزارش شیرازه جمعی از شاعران و چهره‌های فرهنگی شهرستان جهرم با حضور در منزل محمد‌ابراهیم جهان‌مهین ملخص به کیمیا به پاس یک عمر تلاش و حضور در عرصه شعر، از این شاعر پیشکسوت تقدیر و قدرانی کردند.

محسن نعمت‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در این دیدار با تشکر از مرضیه هوشمند‌نژاد بابت هماهنگی این برنامه گفت: از این پس بنا داریم با همکاری خود هنرمندان چنین برنامه‌هایی را ادامه دهیم چرا که معتقدیم بهترین شیوه برای رشد فرهنگ در جامعه ایجاد همین همدلی‌هاست.

وی اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر قدرانی از این هنرمند گرامی حامل سلام و قدرانی ویژه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این شاعر نیز بودیم و امیدواریم بتوانیم به مرور از دیگر چهره‌های سرشناس شهرستان نیز تقدیر و تشکر کنیم.

 در این برنامه که بحث‌ها و همفکری‌های خوبی در زمینه ایجاد همدلی و تداوم حرکت‌های اینچنینی از سوی هنرمندانی چون عبدالرضا کوهمال، خانم ناظم‌پور و غیره صورت گرفت چند قطعه شعر از آقای جهان مهین و همچنین یک قطعه شعر به گویش جهرمی توسط عبدالرسول عقیلی نیز خوانده شد که  مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در این دیدار که شاعران و اهالی فرهنگ و ادب همچون عبدالرضا کوهمال، ایوب پرندآور، سید عبدالرسول عقیلی، ابوالفضل قاسم‌زادگان، ولی‌ صادقی، فروغ تنگاب، زهرا نا‌ظم‌پور، سوسن تقوایی، عدالت زارعیان، مجید جهان‌مهین، محمد بادپر، مرضیه هوشمند‌نژاد، علیرضا رنجکش، روح‌الله قناعتیان نیز حضور داشتند با استقبال از این اقدام بر لزوم ادامه چنین حرکت‌های مثبت تاکید کردند.


شایان ذکر است این شاعر جهرمی با سابقه بسیار طولانی در عرصه شعر تاکنون سه کتاب به نام‌های «الفیه عشقیه»، «میثاق تبسم» و «منشور کیمیا» منتشر شده است.

منبع: پسین جهرم

نظرات بینندگان