کد خبر: ۹۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار نی ریز :

جامعه ای که امید را ازآن بگیرند دچار یاس و دلزدگی می شود

فرماندار نی ریز گفت: جامعه ای که امید را ازآن بگیرند دچار یاس و دلزدگی می شود و نباید انتظار داشته باشیم درآن جامعه سرمایه گذاری صورت بگیرد.

به گزارش شیرازه امیری فرماندار نی ریز در جلسه شورای اداری شهرستان نی ریز  ضمن تبریک فرا رسیدن  هفته دولت ، یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار داشت : الگوی ما شهیدان رجایی و باهنر هستند و هفته دولت نیز فرصت مناسبی است تا عملکرد دولت ارائه شود و به تقویت وحدت ، همدلی ،ارتباط بین مردم ودولت ونهادهای نظام پرداخت.

فرماندار نی‌ریز در ادامه گفت :  ما اهل شعار نیستیم، شعار و عمل ما یکی است و  برجام ازافتخارات کشور و نظام است که با تدابیر دولت و حمایتهای رهبری وملت بدست امده است.

وی افزود :  جامعه ای که امید را ازآن بگیرند دچار یاس و دلزدگی می شود و نباید انتظار داشته باشیم درآن جامعه سرمایه گذاری صورت بگیرد ،شور ونشاط اجتماعی،  فعالیت و پویایی وجود داشته باشد.

امیری با اشاره به اینکه  باید خدمات دولت را به مردم ارائه دهیم از مسئولان خواست با ارائه عملکرد خود در جامعه ایجاد امید بکنند.

فرماندار نی ریز در بخش دیگری اظهار داشت : عده‌ای تلاش می‌کنند به هر شکلی شده به دولت ضربه بزنند، صرفاً برای اینکه دیدگاه و تفکری که حامی‌اش بودند، در انتخابات رأی نیاورده و بعضا از سوی مردم دست رد به سینه‌اشان زده شده است.

وی در پاسخ به یکی از نشریات محلی گفت : با همین ابزار و مجوزی که دولت در اختیارشان قرار داده، آن را تخریب می‌کنند ، دولتی که جزئی از نظام است و ارائه مجوز به 3 رسانه مکتوب و چند سایت خبری را پس از 8 سال که هیچ مجوزی در این رابطه داده نشده بود، از افتخارات خود می‌داند واین موضوع در راستای سیاستهای دولت در جهت تقویت و تعمیم دموکراسی است.

امیری با بیان این که دولت رسانه فراگیری مثل رسانه ملی در اختیار ندارد، خطاب به برخی رسانه ها اظهار داشت: این نهایت کم لطفی‌ست ، شما در سایه سیاستهای همین دولت پا به عرصه وجود گذاشتید؛ حداقل از همین یک اقدام دفاع کنید

وی تصریح کرد: برخی سعی می‌کنند با پر رنگ کردن مسئله فیشهای حقوقی، اختلاس‌های چند هزار میلیارد دلاری را کمرنگ کنند.

امیری خاطرنشان کرد: البته مردم خوب می‌ دانند و قضاوت می‌کنند و در سال همدلی و همزبانی همراهی خو درا با دولت منتخب  خود اعلام نمودند.

وی همچنین ازمسئولان ادارات و سازمانها خواست تا در سرشماری نفوس و مسکن که از 3 مهرماه لغایت 25 ابانماه اجرا می‌شود همکاری نمایند.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان  توضیحاتی در رابطه با پدافند غیرعامل و یک سری اقدامات که برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمن به کار می‌رود پرداخت.



منبع: نبض نی ریز


نظرات بینندگان