کد خبر: ۹۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
دارنده رتبه 401 رشته تجریی در کنکور سراسری :

تمرکز حواس و ذهن یکی از عوامل مهم موفقیت در کنکور

حمید رضا سلحشور دارای رتبه 401 رشته تجریی در کنکور سراسری از نی ریز گفت: یکی از عوامل موفقیت در کنکور و رتبه خوب ، تمرکز کافی و صد در صد را در هنگام مطالعه و درس خواندن دانست .

به گزارش شیرازه حمید رضا سلحشور صاحب رتبه 401 کنکور سراسری گفت : یکی از عوامل موفقیت در کنکور و رتبه خوب ، تمرکز کافی و صد در صد را در هنگام مطالعه و درس خواندن دانست .

وی ادامه داد : سعی کردم ابتدا به مبحث و درس مورد نظر تسلط کافی پیدا کنم و بعد شروع به تست زنی کنم .

حمید رضا سلحشور بیان کرد : قبل از امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان تصمیم جدی بر موفقیت در کنکور سراسری گرفتم و شروع به مطالعه برای این آزمون بزرگ کردم و در ایام مطالعه برای کنکور ارتباط خودم با شبکه های مجازی واتس آپ و تلگرام قطع کردم.

وی در ادامه افزود : در ایام تابستان به طور میانگین 8 تا 9 ساعت مطالعه داشتم ودر زمان مدرسه بین 5 تا 6 ساعت از وقت خودم را برای کنکور صرف می کردم.

دارنده رتبه 401 کنکور سراسری از نی ریز گفت : از درس انشاء دوران ابتدایی تنفر داشتم ، همچنین ابراز علاقه و قدر دانی به آقای عابدی دبیر ریاضی دوران دبیرستان و تشکر از زحمات عابدین نژاد مدیر دبیرستان امام خمینی (ره) خود را هم ناگفته نگذاشتند.

حمید رضا سلحشور در پایان تصریح کرد : داوطلبان رشته تجربی از درس زست و شیمی غافل نشوند و همه دانش آموزانی که سال آینده کنکور خواهند داشت سعی کنند دروس را مفهومی بخوانند و بعد از تسلط بر مبحث مورد نظر از تست های مربوط به آن بخش نیز غافل نشوند .




منبع: نبض نی ریز
نظرات بینندگان