کد خبر: ۹۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجر فارس:

تعامل فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه موجب تعالی سپاه است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: تعامل هر چه بیشتر سه مجموعه فرماندهی، حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تعالی روزافزون این نهاد انقلابی خواهد شد.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با  حجت الاسلام محمد حاجی زاده و جمعی از کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس دیدار نمود.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه از کودکی تاکنون همواره با طلاب و روحانیون همراه بوده و معاشرت داشته ام، گفت: همکاری و تعامل هر چه بیشتر سه مجموعه فرماندهی، حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب اعتلای روزافزون و دستیابی سریع تر و بهتر  این نهاد انقلابی به اهداف خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به برخی سوابق خود از جمله حضور در مبارزات انقلابی و دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حفظ ارتباط با روحانیت و معلمان اخلاق یکی از مسائلی است که بزرگان دین اسلام بر آن تاکید داشته اند، یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد ترویج سنت های خوب سپاه در بین پاسداران جوان است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده در این دیدار با اشاره به اینکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در سه سال گذشته رتبه برتر را در کشور کسب نموده و توفیقات بسیار خوبی داشته است، گفت: رابطه خوب مدیران و کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر مثال زدنی و برای سایر معاونت ها یک الگوست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  خاطرنشان کرد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره حامی فرماندهان بوده است و در سپاه فجر نیز حفظ و تقویت این روحیۀ حمایت و همکاری در راس برنامه های مجموعه نمایندگی ولی فقیه قرار دارد.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان