کد خبر: ۹۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم :

کمپین من و مسجد یهویی به تبادل برنامه ها در مساجد کمک میکند

حافظ ۱۰ جزء قرآن به برگزاری کمپین من و مسجد یهویی اشاره کرد و گفت: برای شخص من که خیلی جالب است که میتوانم با استفاده از این کمپین علاوه بر ارایه برنامه های صورت گرفته، جهت بهره برداری و تنوع کاری از دیگربرنامه ها الهام بگیرم لذا امیدوارم این حرکت مثبت تداوم داشته باشد.

به گزارش شیرازه  سمیه بنیانی حافظ ۱۰ جزء قرآن در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در سال ۹۳ با آشنایی با مکتب الزهرا شروع به حفظ قرآن کردم.

بنیانی به نحوه آشنایی با قرآن کریم اشاره کرد و افزود: فرزندم را جهت یادگیری حفظ قرآن کریم در دوره یکساله ثبت نام کردم اما به دلیل سن پایین پسرم و وابستگی شدیدی که به من داشت، ناچار شدم، خودم نیز در این مرکز ثبت نام نمایم اما به مرور زمان طوری شد که خودم بیشتر بتوانم در این مسیر قدم بردارم.

وی به برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و اذعان داشت: یاد گیری قرآن برای من بی نهایت سود و برکت مادی و معنوی داشته است.

این حافظ قرآن ادامه داد: از نظر معنوی افتخار میکنم بچه ام در این جامعه اعتقاداتش محکم شده و سبب شده که در جو خانواده بسیاری از مسائل احکام را با خلقی نیکو و با لبخند به سایر اعضای خانه امر به معروف کند و از نظر مادی نیز ارتباط با همسرم بسیار صمیمی شده و بسیاری از بحث های خانوادگی مان کاسته شده که همه از برکات قرآن میدانم لذا در پایان میتوانم بگویم که معجزه هایی که در قرآن وجود دارد در هیچ جای دیگر نمیتوان پیدا کرد.

IMG-20160823-WA0026

این بانوی ۳۵ ساله خانه دار در همین رابطه به هم سن و سال های خود توصیه کرد: اگر مادر هستند خودشان پیش قدم شوند و اگر نه به فکر آینده مادی و معنوی خود باشند.

بنیانی به برگزاری کمپین من و مسجد یهویی اشاره کرد و اظهار داشت: برای شخص من که خیلی جالب است که میتوانم با استفاده از این کمپین علاوه بر ارایه برنامه های صورت گرفته، جهت بهره برداری و تنوع کاری از دیگربرنامه ها الهام بگیرم لذا امیدوارم این حرکت مثبت تداوم داشته باشد.

خبرنگار: پریسا خلیلی

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما


برچسب ها: قران ، حافظ قران ، مسجد
نظرات بینندگان