کد خبر: ۹۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

اعزام 30بسیجی شیرازی به مناطق محروم

گروه جهادی انصارالمهدی در راستای محرومیت‌زدایی به یکی از محروم‌ترین روستاهای شهرستان رستم اعزام شد.
به گزارش شیرازه، محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف گروه‌های جهادی بسیج است و  فعالیت‌های خودجوش و جهادی بستری برای تداوم آبادانی به مناطقی می‌شود که در محرومیت به‌سر می‌برند.
در همین راستا مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله شیراز در حاشیه اعزام  30 نفر از بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی(ع) به مناطق محروم اظهار داشت: این گروه جهادی با حرکت خودجوش جمعی از جوانان بسیجی و حمایت‌های بسیج سازندگی ناحیه ثارالله شیراز برای آبادانی و ساخت‌وساز مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.

ابوذر اسدی گفت: گروه جهادی انصارالمهدی امروز به شهرستان رستم اعزام شدند و در مدت 10 روز فعالیت ساخت‌وساز و آبادانی را در این منطقه کم‌برخوردار انجام می‌دهند.
اسدی تصریح کرد: اهداف موردنظر در این حرکت جهادی تکمیل ساخت یک مسجد و سرویس بهداشتی است و در این مدت توسط استادکار مجرب در زمینه دیوارچینی و بتن‌ریزی با حمایت افراد گروه جهادی بسیجیان روند تکمیل آن به پایان می‌رسد.

وی با تأکید بر این‌که در روستای موردنظر شهرستان رستم غسالخانه‌ای که از پیش روند ساخت آن آغاز شده توسط این گروه جهادی ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: شناسایی این عرصه از مدت‌ها پیش صورت گرفته و سعی شده با اقدام این گروه جهادی گرهی از مشکلات و سختی‌های مردم این روستا برطرف شود.

اسدی بیان داشت: گروه‌های جهادی بسیج زمینه روحیه تلاش و خلاقیت جوانان را دنبال می‌کنند و در این راستا ناحیه بسیج ثارالله شیراز با برخورداری از سه گروه جهادی در سطح حوزه‌های بسیج محلات از سال‌های گذشته روند آبادانی در مناطقی که محرومیت به چشم می‌خورد به کمک مردم آمده است.



نظرات بینندگان