کد خبر: ۹۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

185 خانوار تحت پوشش موسسه خیریه بخش سیدان قرار دارند

مسئول امور اجرایی موسسه خیریه امام سجاد(ع) سیدان گفت: 185خانوار تحت پوشش این موسسه هستند که متناسب با نیازهایشان هزینه ای از موسسه دریافت میکنند که این هزینه بین 50تومان تا 300تومان است.

به گزارش شیرازه   هنوز شاهد دستهای سخاوتمندانه خیرین جامعه هستیم که هیچگاه فقراء و نیازمندان را فراموش نکرده و با سخاوت خود شاکر نعمت های الهی بوده و هستندT سخاوت مردمان این مرز و بوم مشوق افرادی شد تا موسسات خیریه مردمی را در شهرها دایر کنند که دست نیازمندان واقعی را در دست سخاوتمندان شهر بگذارد.

رمضان سجادیان مسئول امور اجرایی موسسه خیریه امام سجاد(ع) سیدان در گفتگو  با خبرنگارمرودشت نا بیان کرد: این موسسه از تاریخ 93/01/15شروع به فعالیت کرده است و هدف این موسسه کمک به خانواده های بی بضاعت، بی سرپرست، بدسرپرست، تهیه جهیزیه، کمک به مریض های اورژانسی، کمک به دانشجویان که قصد ادامه تحصیل را دارند و مهیا کردن هزینه دانشگاه برای آنها مشکل است، می باشد.


موسسه خیریه امام سجاد سیدان

وی عنوان کرد: 185خانوار تحت پوشش این موسسه هستند که متناسب با نیازهایشان هزینه ای از موسسه دریافت میکنند که این هزینه بین 50تومان تا 300تومان است.

وی اظهار داشت: بعضی از مددجویان تنها یکبار مورد حمایت قرار می گیرند که این حمایت از 500تومان تا 10میلیون تومان است، در طول سال 2 سبد کالا به ارزش 85هزار تومان در  ماه رمضان و عید نوروز توزیع می گردد.

سجادیان اظهار داشت: اگر کسی بخواهد به موسسه کمک کند می تواند کمک های خود را به شماره حساب بانک کشاورزی 697702201بنام موسسه خیریه امام سجاد(ع)سیدان واریز کند، در رابطه با مطالبات دریافتی 55 خیر  بطور سالیانه به موسسه از 200تومان تا یک میلیون تومان و 14نفر  به طور ماهیانه از 100تومان تا 2500تومان پرداخت میکنند که این 14نفر اعضاء هیئت امناء هستند و  رئیس هیئت امناء سیروس سجادیان و مدیرعامل سیدرحمان سجادیان و رئیس هئیت مدیره عابدسجادیان است.

وی در پایان تصریح کرد: موسسه تنها مختص بخش و شهر سیدان نیست بلکه شامل شهرستان است، اوایل که موسسه تاسیس شد هفت نفر تحت پوشش قرار داشتند و امروزه مراجعه کنندگان زیادی داریم ولی فقط کسانی تحت پوشش قرار میگیرند که نیازمند هستند.

منبع: مرودشت نا

برچسب ها: خیریه ، موسسه ، کمیته ، سیدان
نظرات بینندگان