کد خبر: ۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجر فارس:

دانشجویان بسیجی و انقلابی در مقابله با فتنه 88 بخوبی عمل کردند

سردار غیاثی گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی مطالبه گری و انتقاد را در فضایی منطقی و عقلانی همراه با ارائه راهکار و به دور از احساس پیگیری کنند.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی با حضور در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بررسی و ارزیابی فعالیت های این ناحیه با مسئولان و جمعی از اعضای ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس دیدار نمود.

سردار غیاثی در این نشست با توصیه به اینکه زندگی امام رضا (علیه السلام) را الگوی خود در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار دهیم، گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی " مطالبه گری و انتقاد " را در فضایی منطقی و عقلانی همراه با ارائه راهکار و به دور از احساس پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای نیروهای توانمند، متخصص، متعهد، با اراده و صاحب ایده است، گفت: مباحث اجتماعی و افزایش کیفیت را در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار دهیم، همچنین در فعالیت هایمان طوری عمل کنیم که بتوانیم پاسخگوی عملکردمان باشیم.

سردار غیاثی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی و انقلابی در مقابله با فتنه 88 در دانشگاه ها بخوبی عمل کردند، گفت: در کنار انجام ماموریت، باید در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم، اساتید و دانشجویان باید انقلابی و دارای روحیه مطالبه گری باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: برای موفقیت در کارها نیازمند تحلیل، آسیب شناسی، سازماندهی و برنامه ریزی دقیق هستیم.
نظرات بینندگان