کد خبر: ۹۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
آیت‌الله ایمانی:

ولنگاری فرهنگی دوای درد ما نیست/ درصد سفره‌های خالی مردم بیش از طرفداران کنسرت است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ایمان و تلاش در راه ولایت و امامت اهل‌بیت(ع) سبب نجات کشور از خطرات می‌شود و مسائلی همچون آلودگی‌های اخلاقی و ولنگاری فرهنگی دوای درد ما نیست و باید به حداقل ممکن برسد.

به گزارش شیرازه، آيت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به مسائل مطرح‌شده درباره مسأله برگزاری کنسرت‌ها در کشور گفت: ، ما خیلی درد در جامعه داریم، این کارخانه‌هایی که دارند تعطیل می‌شوند نمونه‌ از این دردها است، درصد سفره‌های خالی مردم بیش از طرفداران کنسرت و بیش از طرفداران کنسرت‌های تعطیل‌شده است و باید به سراغ آن‌ها برویم.

وی در ادامه افزود: یک نماینده ولی‌فقیه از سر دلسوزی و در راستای امر به معروف و نهی از منکر یک حرامی را بیان کرده و قداست مقام حضرت علی بن موسی‌الرضا را توضیح داده است، نباید به این بحث ادامه داد.

آیت‌الله ایمانی خاطر نشان کرد: برگزاری کنسرت چند طرفدار در جامعه دارد، از این 80 میلیون چند درصد طرفدار برگزاری کنسرت هستند و کنسرت‌هایی که تعطیل‌شده است نسبت به کنسرت‌های برگزار شده چند درصد است؟

وی در ادامه افزود: به گفته وزیر کشور یک درصد از کنسرت‌ها تعطیل‌شده است و دلیل تعطیلی آن نیز این است که یا مسئولش مسئولیت قبول نکرده یا به خاطر ولنگاری‌هایی که در آن فضا به وجود آمده تعطیل‌شده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت یادآور شد: من مخالف پیشرفت‌های دولت نیستم و به موفقیت‌های دولت اشاره می‌کنم، واقع مسئله این است که موفقیت‌هایی که در همین سه سال داشتند مثل طرح سلامت و کارهایی که وزارت بهداشت انجام داده است کار چشمگیری هست.

وی ادامه داد: تورم در بازار مهار شده و بازار آرامش پیدا کرده است، تلاش برای شکستن رکود دارد انجام می‌شود و تلاش برای کاهش نرخ سود بانکی، اگرچه یک سری از بانک‌های خصوصی کارهایی را دنبال می‌کنند که باید اصلاح شود و در بستر اصلاح شدن است.

آیت‌الله ایمانی تأکید کرد: این‌که بعضی از وزرا و دولت‌مردان می‌خواهند از رادیکال‌های جناح‌ها دور بشوند و از حرکت‌های تند افراطی موجود جامعه فاصله بگیرند ارزشمند است، بهترین راه برای رشد و بالندگی جامعه ما تبعیت بی‌چون و چرای از رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و عموم مردم مؤمن و انقلابی است .

وی تصریح کرد: دولتمردان ما مؤمن هستند، این مسئولیت دولتمردان ما است و تلاش می‌کنند برای تحقق بخشیدن به این مسئولیت و وظیفه آنان هم هست که معنویت مردم را بالا ببرند.

امام‌جمعه شیراز ابراز کرد: ایمان و تلاش در راه ولایت و امامت اهل‌بیت(ع) سبب نجات کشور از خطرات می‌شود و مسائلی همچون آلودگی‌های اخلاقی و ولنگاری فرهنگی دوای درد ما نیست و باید به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ترور در کشور ما از سوی منافقین و کفار و اخیراً هم سال 88 از سوی فتنه دنبال شد، یعنی فتنه و نفاق و فتنه و کفر لبه‌های یک قیچی هستند و تفاوتی با هم نمی‌کنند.

وی ادامه داد: منافقانی که آن روز در این کشور بودند و به عراق فرار کردند و در عراق نیز علیه ملت عراق عمل کردند، امروز در دامن عربستان قرار گرفته‌اند تا بلکه بتوانند بر کشور ما و انقلاب اسلامی ما ضربه وارد بکنند .

آيت‌الله ایمانی اظهار داشت: وضعیت کفار هم همین است و تکفیری‌هایی که راه افتادند، هدف آن‌ها یکی است، این‌ها از سوی امریکا، استکبار، انگلیس و فرانسه حمایت می‌شوند نمونه آن برگزاری کنفرانس‌های حقوق بشر برای منافقان است، این‌ها نشان‌دهنده پیوند عمیق کفر و نفاق است و ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمنان ما هیچ‌گاه دوست ما نبوده‌اند و نیستند و نخواهند بود

وی ادامه داد: این قلم‌هایی که بعضی وقت‌ها در فضاهای مجازی و یا مطبوعات راه می‌افتند که بله این کشورها می‌توانند یار وفادار ما باشند این‌ها ساده اندیشان و یا قلم به مزدهایی هستند که یا با این قلم نان می‌خورند و یا مسائل را درک نمی‌کنند وگرنه کسی که مختصر اطلاعی از اوضاع و احوال دنیا داشته باشد می‌فهمد نقش انگلیس و امریکا در این سال‌ها نسبت به انقلاب اسلامی ما چه بوده و الآن چیست.


نظرات بینندگان