کد خبر: ۹۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
اخبار ویژه شیرازه؛

برخورد با روزنامه اصلاح‌طلب به دلیل انتشار خبر خداحافظی سردار غیب‌پرور

در پی درج مطلبی با عنوان خداحافظ سردار خوبی‌ها، خداحافظ مردی برای تمام فصول، در یکی از روزنامه‌های منتسب به اصلاح‌طلبان به مناسبت تودیع فرمانده سپاه فجر تعدادی از افراطیون اصلاح‌طلب با حمله به این روزنامه تلاش‌های فراوانی برای برخورد با صاحب‌امتیاز این روزنامه انجام داده‌اند.
به گزارش شیرازه، در پی درج مطلبی با عنوان خداحافظ سردار خوبی‌ها، خداحافظ مردی برای تمام فصول، در یکی از روزنامه‌های منتسب به اصلاح‌طلبان به مناسبت تودیع فرمانده سپاه فجر تعدادی از افراطیون اصلاح‌طلب با حمله به این روزنامه تلاش‌های فراوانی برای برخورد با صاحب‌امتیاز این روزنامه انجام داده‌اند.

این در حالی است که سردار غیب‌پرور در سخنرانی خداحافظی خود گفته بود برخی از رفتن من خوشحال نباشند چرا که فردی انقلابی‌تر از من در سمت فرماندهی سپاه فارس قرارگرفته است، با این اقدام اصلاح‌طلبان، گروه مخاطب سخنان وی مشخص می‌شود و به قول معروف«ضمیر مرجع خودش را پیدا می‌کند».

همچنین این برخورد اصلاح‌طلبان نشان‌دهنده‌ این است که حب و بغض‌های سیاسی به اندازه‌ای زیاد است که زحمات یکی از فرماندهان مخلص و یادگار هشت سال دفاع مقدس را نادیده گرفته و حتی درج یک مطلب درباره خداحافظی وی را برنمی‌تابند.

از سوی دیگر، این تحرکات نشان‌دهنده انشقاق و اختلافات داخلی در اصلاح‌طلبان فارس است، مطلبی که به‌وضوح نشانه‌های آن را می‌توان دید، به‌طور مثال در خبر مربوط به احتمال رفتن آذری مدیرکل آموزش‌وپرورش و رقابت‌های بین اصلاح‌طلبان، این مطلب مشاهده شد.

نظرات بینندگان