کد خبر: ۹۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

صدور 580 هزار کارت هوشمند ملی در فارس

تا پایان پنج‌ ماهه نخست امسال مجموعه کارت ‌های هوشمند صادره در این استان به 580 هزار کارت رسیده است.
به گزارش شیرازه، علیرضا انصاری مدیر کل ثبت ‌احوال فارس با بیان این‌که مهم‌ترین مبنای تصمیم‌گیری در کشور داشتن اطلاعات صحیح، کامل و جامع است از برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 خبر داد و گفت: این سرشماری از 26 مهر ماه به مدت 50 روز به‌ صورت اینترنتی و مراجعه حضوری مأموران به منازل شروع که جزئیات ثبت‌ نام آن به ‌زودی اطلاع‌ رسانی می‌شود.
انصاری با بیان اینکه کارت هوشمند ملی به ‌عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک است، افزود: ثبت ‌نام کارت هوشمند ملی با همکاری شرکت پست و دفاتر پیشخوان در استان فارس از 78 ایستگاه به 630 ایستگاه و از 500 مورد به 7 هزار و 200 مورد در روز افزایش‌ یافته است، و در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: تا پایان پنج ‌ماهه نخست امسال مجموعه کارت ‌های هوشمند صادره در فارس به 580 هزار کارت رسیده است که به‌ غیراز احتساب استان تهران، فارس در رتبه نخست کشور در صدور کارت هوشمند ملی قرار دارد.
مدیر کل ثبت ‌احوال فارس تصریح کرد: شاخص ثبت به‌ موقع ولادت در استان فارس نسبت به پایان سال 93 که در رتبه 28 کشور قرار داشته ‌ایم به 99 درصد در امسال افزایش یافته است که با این رشد به رتبه نخست کشور دست یافته‌ ایم.
مدیرکل ثبت ‌احوال فارس خاطر نشان کرد: این استان در شاخص ثبت به‌ موقع فوت در سال گذشته به رتبه دوم کشور ارتقا یافت.
انتهای پیام
نظرات بینندگان