کد خبر: ۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

بازی اینترنتی یا سرقت اینترنتی!

رئیس پلیس فتا استان از کشف پرونده برداشت غیرمجاز دو میلیون ریالی در شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: خانم 33 ساله شیرازی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضائی شکایت خود را مبنی بر اینکه از حسابش دو میلیون ريال برداشت شده است عنوان کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع می شود.

وي ادامه داد: شاکی که کارمند یک شرکت در شیراز می باشد در اظهارات خود بیان می کند پس از اینکه جهت خرید به فروشگاه مراجعه می کند متوجه می شود تنها مبلغ دو میلیون ريال از موجودی حسابش کسر شده است و کل حسابش خالی نشده است که پس از مراجعه به بانک متوجه می شود این برداشت ها که در چندین نوبت صورت گرفته است از طریق فضای مجازی بوده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار كرد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی سارق حساب آغاز کرده که با بررسی های صورت گرفته مشخص می شود سارق نوجوان 13 ساله و پسر خانواده می باشد که مخفیانه با حساب مادرش بازی های اینترنتی خریداری کرده است.

سرهنگ حسيني از والدین درخواست كرد: مراقب فرزندانشان در فضای مجازی باشند و آنها را در این فضا تنها نگذارند، همان گونه که والدین باید مراقب فرزندان خود در فضای جامعه باشند، در فضای مجازی نیز می بایست با فرهنگ سازی و ارتباطات نزدیک و در ادامه با کنترل فرزندان خود مانع انحرافات احتمالی آنها شوند.

وی همچنین تاکید کرد: افراد می بایست سرویس پیامکی حساب بانکی خود را فعال ساخته تا در صورت انجام هرگونه تراکنش مالی از طریق پیامک متوجه تراکنش های مالی حساب خود شوند.

نظرات بینندگان