کد خبر: ۹۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

سپیدان میزبان همسران وفرزندان شاهد فسا بود

به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دولت؛ اردوی آموزشی – تفریحی همسران وفرزندان معظم شاهد و ایثارگر شهرستان فسا در سپیدان برگزار شد.

به گزارش شیرازه  فریدون رفیعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سپیدان  از برگزاری اردوی یک روزه همسران وفرزندان شاهد فسا و باحضور مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران فارس میزبانی شهرستان سپیدان خبر داد.

رفیعی هدف از برگزاری این اردو را ایجاد و تقویت زمینه نشاط و تعالی فرزندان شاهد دانست که با استقبال خوبی از طرف فرزندان شاهدبرگزار گردید.

 وی از برنامه های اجرا شده در اردوی یک روزه در سپیدان کوهنوردی ،مسابقه های فرهنگی وورزشی ،اهدای جوایز اشاره کرد.

 برپایه این گزارش اردوی آموزشی ؛ تفریحی همسران وفرزندان معظم شاهد و ایثارگر شهرستان فسا با حضور بیش از یکصد نفر از خانواده های معزز این عزیزان در محل تفرجگاه چله شهرستان سپیدان برگزار گردید.

رفیعی در حاشیه این دیدار گفت: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همسران معظم شهداء به عنوان سنگ صبور و همراهی در راه شهداءنقش مهمی را ایفا و در تربیت فرزندان ایثارگر  تلاش بسیار خوبی انجام داده اند.

وی افزود: در شرایط کنونی با گذشت چندین سال همسران معظم شهداء با صبر خود باعث شدند نظام سلطه علی رغم همه زور گویی ها ، امروز ما را در حقوق هسته ای مان به رسمیت بشناسند همسران ایثارگربا پرورش فرزندان خود توانستند آنان را در جایگاه رفیع علمی، اخلاقی و شخصیتی قرار دهندکه در تمام عرصه های امروز نقش آفرینی کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپیدان گفت: پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی حاصل از خود گذشتگی مردان بزرگی است که جانشان را نثار و دست‌ها و پاهای خود را تقدیم کردند تا انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) این جهش و حرکت را در ذهن مردم و جهانیان بنیان گذاشته بود پایدار و باقی بماند.

رفیعی با بیان اینکه یکی از مسائل مکتب ما آزادی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی است نه حکومتی. در بسیاری از کشورها که با حرکت‌های مردمی آغاز شد و انقلاب حکومتی شکل گرفت پس از پیروزی ختم ماجرا اعلام می‌شد اما انقلاب مکتبی پایان ماجرا نیست بلکه آغاز ماجرا است و امروز همه ما باید از تواضع، اطاعت پذیری و سیره شهدا سرمشق بگیریم و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه و قدردان ایثارگران و خانواده‌های عزیز شهدا باشیم.

گفتنی است در این اردوی تفریحی آموزشی برنامه های از قبیل همایش کوهپیمایی،  مسابقه فرهنگی وورزشی، مدیحه سرایی و....همراه بود.این اردوی تفریحی با اهداء جوایز به نفرات برتر به کار خود پایان داد.

منبع:  مارگون


برچسب ها: سپیدان ، شاهد ، فسا ، شهدا
نظرات بینندگان