کد خبر: ۹۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
تا پایان سال جاری:

تمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری شیراز به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با کمک شورا و شهرداری شیراز تمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این شهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شیرازه، غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بهره‌برداری از خط یک ایستگاه مترو شهید آوینی گفت: بی‌انصافی است که خدمات دولتمردان را به‌خاطر اختلاف‌های سیاسی نادیده بگیریم چراکه تمام دولت‌ها تاکنون به‌تناسب موقعیت خود فعالیت و تلاش کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای بر این باور بودند که طولی نمی‌کشد که عناصر طاغوت به ایران بازمی‌گردند که بعد از گذشت 37 سال اکنون به برکت انقلاب اسلامی دولتمردان ایرانی از علم و دانش بالایی در اداره کشور برخوردار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: قطار شهری یکی از پیچیده‌ترین فناوری‌های دنیا است که شورای شهر و شهرداری توانستند این فناوری را در شیراز اجرایی و شورونشاط را در شهروندان ایجاد کنند.

حقدل بیان داشت: درعین‌حال تحریم‌ها میزان اعتبار شهرداری در سال گذشته از 2 هزار و 760 میلیارد تومان به 2 هزار و 700 میلیارد تومان افزایش یافت که این رقم در سال جاری به 3 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی  با اشاره به اینکه شهر شیراز به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده و بی‌انصافی است که عده‌ای با شایع‌پراکنی خدمات ارائه‌شده را ناچیز بدانند، افزود: رشد سرانه فضای سبز از 17 به 25 مترمربع و نیز رشد 23 هزارمتری سرانه فرهنگی و 400 هزار متری باغ‌های خانوادگی نشان از فعالیت و تلاش در این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: در راستای انتخابات شورای اسلامی شهر تاکنون هیچ‌گونه فعالیت انتخاباتی صورت نگرفته و کارهای تبلیغاتی باید یک هفته مانده به انتخابات آغاز شود.


منبع: فارس
نظرات بینندگان