کد خبر: ۹۵۱۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
اظهارات عجیب مدیرکل دفتر بازرسی استانداری فارس؛

۲۴ خرداد یوم‌الله است!

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری فارس در اظهار نظری عجیب گفته است: ما در کشور چندین روز یوم ا... هم داشتیم. اولین یوم ا... ۲۲ بهمن است. روزی که ژاندارم منطقه در مقابل خروش مردم شکست خورد. دومین یوم ا... ۲ خرداد ۷۶ است. روزی که مردم آمدند پای صندوق‌های رأی و کسی را انتخاب کردند علی‌رغم نظر حاکمیت. سومین یوم ا... ۲۴خرداد۹۲ و انتخاب آقای روحانی به ریاست جمهوری ست.»

شیرازه: انقلاب اسلامی ایران، در طول تاریخ خود همواره با ریزش‌ها و رویش‌های فراوانی مواجه بوده است.

چه بسیار مسئولان ارشد و یا منصوبان و نزدیکان عالی‌رتبه ترین مقامات نظام اسلامی که طی سه دهه گذشته، با تخطی و انحراف از اصول و آرمان‌های انقلاب راه دیگری را پیموده‌اند و در آزمون ولایت مداری نمره مردودی گرفته‌اند.

چه بسیار مسئولان ارشد و یا وزیرانی که طی دهه‌های گذشته، نان و نمک انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه را خورده‌اند و نمکدان شکسته‌اند و با وقاحت تمام، ضمن پشت کردن به آرمانه‌ای نظام اسلامی بر روی ولایت‌فقیه شمشیر کشیده‌اند.

اینان اما در برابر امواج خروشان و اراده مستحکم ملت همواره سرنوشتی جز فراموشی و اضمحلال نداشته‌اند و قطار انقلاب اسلامی در طی حرکت بالنده و بی‌وقفه خود، بارها اثبات کرده است که در هیچ ایستگاهی برای آن‌ها که جا می‌مانند توقف نخواهد کرد و اگر کسی از قطار انقلاب پیاده شد و یا جا ماند؛ این گناه خود اوست! و نه ملتی که برای نیل به آرمان‌ها و تحقق ارزش‌ها لحظه‌ای توقف و درنگ نمی‌کند."

در روزهایی که مزین به نام هفته دولت است و دولتمردان در این ایام معمولاً به تشریح عملکرد و دستاوردهای قوای اجرایی می‌پردازند، اظهار نظر عجیب و تأسف برانگیز یکی از مسئولان استانداری فارس موجی از واکنش‌ها را در فضای سیاسی و رسانه‌ای استان برانگیخته است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری فارس در مراسم روز کارمند در خرم بید گفته است: «بنده معتقدم روزها بر دو گونه‌اند یوم ا... و یوم الانسان. ما در کشور چندین روز یوم ا... هم داشتیم. اولین یوم ا... ۲۲ بهمن است. روزی که ژاندارم منطقه در مقابل خروش مردم شکست خورد. دومین یوم ا... ۲ خرداد ۷۶ است. روزی که مردم آمدند پای صندوق‌های رأی و کسی را انتخاب کردند علی‌رغم نظر حاکمیت. سومین یوم ا... ۲۴خرداد۹۲ و انتخاب آقای روحانی به ریاست جمهوری ست.»

در این باره ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

نخست آنکه مدیرکل محترم دفتر بازرسی استانداری فارس از کجا می‌داند که در سال 76، نظر حاکمیت (بخوانید رهبری) مخالف نظر مردم بوده است؟

آیا ظلمی بالاتر از این می‌توان در حق ولی‌فقیه مرتکب شد که به وی، چنین نسبت‌هایی دهیم و عنوان کنیم که ایشان در فلان انتخابات، نظری مخالف نظر مردم داشته است؟ آیا مقام معظم رهبری بارها و در موسم انتخابات مختلف اعلام نکرده‌اند که از رأی و نظر ایشان در انتخابات، هیچ‌کس جز خود ایشان اطلاع ندارد و این تصور که رهبری به برخی خواص، برای انتخاب مصداق معرفی می‌کنند تصوری غلط و باطل است؟

دومین نکته نیز آنکه فارغ از آنکه روزهایی چون دوم خرداد 76 را فارغ از گرایشات سیاسی یوم ا... بدانیم یا ندانیم، باید به این نکته اذعان شود که اطلاق واژه یوم ا... در شأن اشخاصی چون ولی‌فقیه است و هر فعال سیاسی چپ و یا راست در این کشور، حق ندارد روزهایی که مردم به گرایش سیاسی وی رأی می‌دهند را مطابق میل و نظرش، یوم ا... بنامد و از حریم قدسی ایام ا... در جهت منافع شخصی خود بهره‌برداری کند.

پایگاه خبری تحلیلی ”شیرازه" بر این باور است که قاطبه کارمندان دولت در استان فارس و به‌ویژه استانداری فارس، افرادی خدوم و ولایتمدار هستند و گمان می‌رود چنین اظهارنظری، حاصل سوءتفاهم در بیان و یا نهایتاً نظر شخصی یک فرد بوده است.

بنابراین، این پایگاه آمادگی دارد فارغ از هرگونه پیش‌داوری، جوابیه مدیرکل محترم دفتر بازرسی استانداری فارس و یا روابط عمومی این نهاد خدوم را منتشر کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
زکی! واقعا اعتماد به نفس این آدم منو کشته!
قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
اینکه جناب ایشان که یک اصلاح طلب است بر خلاف نظر رهبر انقلاب و حضرت امام سخن می گوید نشان می دهد که دوم خرداد چقدر یوم الله است!
بصیری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
ما نفهمیدیم 9 دی و شکست آمریکا تو طبس یوم الله هست یا دوم خرداد که منتهی به قتل های زنجیره ای و فتنه شد! حرف های این بابا رو جدی نگیرید من جای شما بودم اصلا حرفاشو تحلیل هم نمی کردم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
نفکری که خدا برایش از کدخدا ارزش کمتری داره باید یوم الله هایش هم متفاوت باشه. متاسفانه برخی فارس را بخاطر برخی نقاطش که مقداری رنگ و لعاب اصلاح طلبی داره با پادگان منافقین و خانه های تیمی فتنه گران اشتباه گرفته اند. راه حل این افراد نوشتن و تحلیل نیست اعلام انزجار عملی از این تفکر غرب پرست و کداخدا ترس است
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
سرزمینی که در آن آفتابش رو به غروب است سایه مترسکها بلند است....البته ایشون تقصیری ندارد.. بنده خدا در جایگاهی قرارش دادن که در حد و اندازش نیس...