کد خبر: ۹۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

بهره‌برداری از پروژه های عمرانی در کازرون

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان استانی پروژه های عمرانی کازرون به بهره برداری رسید.

به گزارش شیرازه  در پنجمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان استانی پروژه های عمرانی کازرون به بهره برداری رسید.

پروژه برق رسانی به منطقه کوهستانی و صعب العبور باغستان ابوالحیات

حسین رضازاده نماینده کازرون با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به این منطقه گفت: اگرچه امروز به همراه مسئولان دولتی در جمع شما حضور یافتم ولی در واقع خادم شما هستم و از طرف مردم و به نمایندگی از شما عزیزان اظهار نظر و موضع گیری می‌کنم و به عهدی که با مردم بستم وفادار می‌مانم.

سید کمال علوی فرماندار کازرون نیز با اشاره به اهمیت و ارزش خدمات کشاورزان و باغداران و روستاییان از تلاش آنان قدردانی کرد و بیان داشت: خدمت به شما عزیزان و خوبان و زحمتکشان را وظیفه انسانی و اخلاقی خود می‌دانم و بسیار خوشحالم که در هفته دولت و در راستای تحکیم ارتباط دولت و مردم، در جمع صمیمی شما حاضر شدم.

یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان در ادامه عنوان کرد: مناطق محروم نیاز به توجه بیشتری دارد و مجموعه دولت تلاش دارد آرامش و ثبات اقتصادی را در کشور حاکم کند.

حمید فیاض رئیس اداره برق کازرون در حاشیه این مراسم  گفت:  برای برق رسانی به روستای باغستان تنگ ابوالحیات شش و نیم کیلومتر خط فشار متوسط و یک هزار متر خط فشار ضعیف کشیده شده است.

وی افزود: اعتبار اجرای این طرح برق رسانی 400 میلیون تومان است و 50خانوار از برق بهره مند شدند.

رئیس اداره برق کازرون خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح این پروژه برق رسانی به 13 روستای دیگر شهرستان کازرون در بخش‌های جره و بالاده و خشت با اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان آغاز شد که در نتیجه 128 خانوار از برق بهره مند شدند.


افتتاح پروژه برق رسانی در روستای باغستان تنگ ابوالحیات کازرون


افتتاح پروژه برق رسانی در روستای باغستان تنگ ابوالحیات کازرون

آزمایشگاه مرکز خدمات جامع شهر قائمیه افتتاح و کلنگ مرکز بهداشتی درمانی روستای ملای انبار

علوی فرماندار کازرون در حاشیه این مراسم ضمن دستور پیگیری احداث پل عابر پیاده در مقابل آزمایشگاه تازه تاسیس قائمیه گفت: تحولات بخش سلامت از خدمات ارزشمند دولت به مردم است که البته استحقاق مردم بیشتر از امکانات فعلی است.

بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز در حاشیه این مراسم  با بیان اینکه این مرکز در مساحت صد و چهل متر مربع با فضای جانبی احداث شده است تصریح کرد: آزمایش‌های سطح یک و دو در این آزمایشگاه انجام می‌گیرد ولی آزمایش‌های سطح سه که آزمایش‌های هورمونی هستند در حال حاضر قابل اجرا نیست اما با تمهیداتی که اندیشیده شده است در سریع ترین زمان ممکن آزمایش‌‌های سطح سه در این آزمایشگاه قابل اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ در روستای ملای انبار بخش چنارشاهیجان نیز کلنگ مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار 400 میلیون تومان در مساحتی به وسعت 400 مترمربع بر زمین زده شد.


افتتاح آزمایشگاه شهر قائمیه در هفته دولت

افتتاح آزمایشگاه شهر قائمیه در هفته دولت

 افتتاح جاده قائمیه- نورآباد

جاده قائمیه- نورآباد با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی، افشانی استاندار فارس و جمعی از مسئولان شهرستان‌های کازرون و ممسنی افتتاح شد.


برچسب ها: کازرون ، افتتاح ، دولت
نظرات بینندگان