کد خبر: ۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

عدم تکرار فیش‌های نجومی اقدام قاطع دولت را می طلبد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: فیش‌های حقوقی نجومی که دلگیری مردم و دلسوزان انقلاب را در پی داشت خیانت به آرمان‌های انقلاب بود که اقدام قاطع دولت در این مورد ضرورت دارد.
به گزارش شیرازه، غلام علی ترابی بعدازظهر امروز در جلسه صحن علنی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: در راستای بازگشت آرامش و اعتماد به جامعه لازم است دولت باید برخورد با عوامل خیانت دریافت فیش‌های نجومی و راه‌های عدم تکرار آن را در دستور کار قرار دهد. 

در شرایط فعلی در راستای انحراف افکار جهانیان از جنایات استکبار و تکفیریون عده‌ای به دنبال مطرح کردن حاشیه‌های بیهوده و تطهیر منافقان هستند که هرگز نخواهند توانست این جنایات را از اذهان مردم پاک کنند.

وی با اشاره به ترورهای کور و بمب‌گذاری‌ها و اعمال شنیع‌ترین اعمال در حق مردمان عادی توسط منافقان افزود: جای تعجب است که گروهی برای انحراف افکار عمومی از کشتار ده‌ها هزار از مردم توسط منافقان مشابه داعش شروع به مظلوم‌نمایی آنان کرده اقدام قاطع انقلاب در برخورد با قاتلان مردم را زیر سؤال می‌برند.

ترابی تصریح کرد: اعقاب منافقان بدانند سربازان امام روح‌الله و مقام معظم رهبری نخواهند گذاشت آنان به جنایت خود در کشور ادامه دهند که دیگر روزگار ارباب استکباری آنان نیز حتی به سر آمده و تمام این دشمنان انسانیت و اخلاق اضمحلال محتوم در تاریخ است.

وی یادآور شد: پخش فایل منتظری و خبرسازی رسانه‌های بیگانه و عوامل داخلی آنها این هشدار را می‌دهد که باید حرکات ضدانقلاب خارجی و عوامل داخلی را هوشیارانه نظارت کرده و به‌دقت مراقب باشیم که برخی دشمنان قسم‌خورده این ملت برای نجات خود از بیداری اسلامی و گرداب خودساخته منطقه، دست به دامان این قاتلان شکست‌خورده شده‌اند که به‌طورقطع با اشراف و اقدام به‌موقع فرزندان انقلاب باقیمانده این گروهک‌ها به سرنوشت خود رسیده روشنی چشم داغدار خانواده‌های ترور رقم خواهد خورد.


منبع: فارس
نظرات بینندگان