کد خبر: ۹۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

مجموعه ورزشی شهدای فرهنگی لامرد به بهره‌برداری رسید

مجموعه ورزشی شهدای فرهنگی لامرد، از محل اعتبارات وزارت نفت با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد ریال با حضور معاون عمرانی استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شیرازه عصر دیروز به مناسبت هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار فارس، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس این استان، مدیرکل شرکت ملی گاز فارس، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار لامرد، فرهنگیان و مسؤولان محلی مجموعه ورزشی شهدای فرهنگی لامرد از محل اعتبارات وزارت نفت که با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد ریال احداث شده است به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس فارس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 45 پروژه آموزشی در استان فارس در قالب 310 کلاس درس با اعتباری بالغ‌بر 365 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که یکی از پروژه‌ها سالن ورزشی شهدای فرهنگی لامرد است.

احمد دست‌نیان افزود: در سطح شهرستان لامرد 24 پروژه آموزشی از محل اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی در حال ساخت است که در طول سال تحصیلی 95-96 بیش از 80 درصد آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه این مراسم ابراهیم صفری مدیر آموزش‌وپرورش لامرد نیز گزارشی از آخرین روند ساخت پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش در لامرد ارائه کرد.


منبع: فارس
نظرات بینندگان