کد خبر: ۹۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

5 طرح عمرانی در آباده طشک به بهره برداری رسید

با اعبتاری بالغ بر 30 میلیارد ریال 5 طرح عمرانی در بخش آباده طشک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، 5 طرح عمرانی با اعبتاری بالغ بر 30 میلیارد ریال در بخش آباده طشک با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نی ریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 این پنج طرح شامل، افتتاح مرغداری  45 هزار قطعه ای که مجهز ترین و مدرن ترین مرغداری استان می باشد و با اعتبار  12 میلیارد ریال که  7 میلیارد ریال آن آورده شخص و مبلغ 5میلیارد ریال از تسهیلات بانکی استفاده شده است که با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 5نفر به طور ثابت ومستقیم فراهم شده است.
و همچنین بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای طشک بااعتباری معادل 13میلیارد ریال از اعتبارات شرکت گاز استان  که بابهره بردای از آن 300خانوار این روستا از نعمت گاز طبیعی بهر ه مند می شوند لازم به ذکر است که طول خط انتقال این طرح و شبکه داخلی  آن مجموعا 12 کیلومتر می باشد.
در بخش آباده طشک هم از طرح بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای آباده طشک نیز با اعتبار 500 میلیون ریال و از محل اعتبارات اداره کل تربیت بدنی استان فارس بهره برداری شد.
و همچنین از واحد تولید سنگ جدولی وکوبیک در روستای چاه سوار آغا نیز بهره برداری شد که این کارگاه سنگ های ضایعاتی ودور ریز را به سنگ های جداول ،مالون ،کوبیک وقطری قابل استفاده تبدیل میکند. این کارگاه با اعتبار 2 میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوق کار آفرینی امید استان ایجادشده و زمینه اشتغال 8 نفر را به طور مستقیم ایجاد کرده است.

 از طرح هادی و سیستم روشنائی معابر روستای چاه سوار آغااز توابع آباده طشک  بهره برداری به عمل آمد. این طرح 1154 متر طول و 8750 مترمربع مساحت دارد و با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین شده است.

طی مراسم بهره برداری از 5 طرح عمرانی در بخش آباده طشک لطیفی مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز ،حاجتی بخشدار آباده طشک و مسئولین شهرستان نی ریز و بخش آباده طشک حضور داشتند.


منبع: نبض نی ریز
نظرات بینندگان