کد خبر: ۹۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
واکنش رئیس شورای شهر شیراز به سخنان یک مسئول:

پیروزی یک جناح بر جناح دیگر یوم الله نیست

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد به سخنان مطرح شده یک مسئول در فارس گفت: نباید پیروزی یک جناح بر جناح دیگر را یوم الله نامید که تداعی واکنش برخی از گروه‌ها نسبت به یکدیگر شود.
به گزارش شیرازه، غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای شهر شیراز دیروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: نباید واژه‌های اسلامی را تحریف کرده و جریان‌های سیاسی درون کشور را به جنود الله و شیطان تقسیم کنیم.

این عضو اصولگرای شورای شهر شیراز با بیان اینکه 22 بهمن‌ماه یوم الله است و در آن روز اسلام بر طاغوت پیروز شد تصریح کرد: افراطی‌گری عملی ناپسند است و نباید پیروزی یک جناح بر جناح دیگر را یوم الله نامید که تداعی واکنش برخی از گروه‌ها نسبت به یکدیگر شود.

حقدل در واکنش به مصاحبه این مسئول افزود: شما می توانید به نفع جریان سیاسی خود حرف بزنید اما دور از اخلاق است که علیه جریان‌های دیگر اینگونه حرف زده شود. من گوینده این سخن را انسان محترمی می‌دانم و امید اینکه سوء نیتی از این سخن نداشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با بیان اینکه به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز 60 پروژه عمرانی و فرهنگی در روز گذشته به بهره‌برداری رسید گفت:  اگر با دقت به شهر شیراز بنگریم، متوجه می‌شویم این کلان‌شهر در سال‌های اخیر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

حقدل با اشاره به اینکه در هیچ دوره‌ای از عمر شیراز تا کنون این حجم عظیم فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی انجام نشده است که در سال‌های اخیر با درایت شورای شهر و تلاش شهرداری بخش عظیمی از هزینه‌ها و عوارض در زمینه عمران شهری، افزایش سرانه فضای سبز،توسعه حمل ونقل ریلی و سایر بخش‌ها سرمایه‌گذاری شده که اجرای آن نیز به دست متخصصین و اساتید فن در ایران اسلامی انجام گرفته است و امیدواریم بتوانیم با تلاش روز افزون بر اقتدار ایران اسلامی بیفزاییم.

انتهای پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان