کد خبر: ۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

تقدیر از کارمندان نمونه شهرستان فیروزآباد

همزمان با هفته دولت مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از کارکنان دولت در شهرستان فیروزآباد در سالن هنر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش شیرازه، ابراهیم استوار میمندی  فرماندار فیروزآباد گفت : امروز بهانه‌ای است برای تجلیل از کارمندان نمونه و دستگاه‌های اجرایی که در طول یک سال گذشته زحمات بسیاری کشیده‌اند تا برنامه‌های دولت در این شهرستان به نتیجه برسد.

وی افزود: اگر به صورت کلی بررسی کنیم دولت در زمینه‌های مختلف خدمات ارزنده و ارزشمندی را به جامعه ارائه کرده است

فرماندار فیروزآباد با بیان بخش‌هایی از توسعه و خدمات دولت در شهرستان فیروزآباد افزود: در این شهرستان در طول این سه سال که دولت یازدهم در راس کار قرار دارد اقداماتی انجام داده که در طول تاریخ فیروزآباد کم‌سابقه بوده است

.

وی ادامه داد: در طول این سه سال 385 میلیارد و 914 میلیون تومان در این شهرستان هزینه شده و پروژه‌های بزرگی مانند توسعه بیمارستان قائم (عج) با 45 درصد پیشرفت فیزیکی کارشده و در آینده نزدیک نیز بیمارستان 200 تختخوابی حضرت قائم (عج) را افتتاح خواهیم کرد.


فرماندار شهرستان فیروزآباد بیان داشت: پروژه ملی احداث شبکه فاضلاب فیروزآباد که 2 میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه آن شده و 110 میلیارد تومان اعتبار این پروژه نیز در تعهد بانک توسعه اسلامی است، خط انتقال آب به طول هفت کیلومتر، تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی و احداث 12 ساختمان دهیاری از خدمات بزرگی بوده که انجام شده است.

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس اظهار داشت: دولت یازدهم زمانی بر سر کار آمد و سکان را به دست گرفت که شرایط از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و امنیتی نامناسب بود.

وی افزود : واحدهای تولیدی در حال تعطیل شدن بودند و درآمد بالای نفت که رقمی حدود 800 میلیارد دلار می‌شد مدیریتی را نداشت که بتواند از این فرصت به نحو شایسته استفاده کند.

پژوهش با بیان اینکه پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام، دست به دست یکدیگر داده و شرایط نامطلوبی را ایجاد کرده بود گفت: رکود لحظه‌ای در کنار افزایش تورم و کاهش رشد نرخ اقتصادی، وضعیت نامتعادلی را ایجاد کرده بود.


معاون سیاسی ، امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه کشور نیاز به همدلی دارد گفت: انسان‌ها با تفاوت‌های فکری، نظری، عملی و اندیشه‌هایی که دارند متفاوت هستند اما می‌شود با ابن تفاوت‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفت و فکر نو از آن بیرون کشید.

وی بیان داشت: اگر دولت را قبول ندارید آن را نقد کنید اما تخریب نکنید چرا که اگر نقد نباشد اصلاح نخواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه ناامید کردن مردم خیانت است و باید جامعه را به آینده امیدوار کنیم تصریح کرد: در هفته دولت سال جاری در استان فارس 928 پروژه معادل یک‌هزار و 600 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 وی خاطرنشان کرد: از نظر امنیتی در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم چراکه نظارت و هدایت رهبری بر سر کارگزاران و مسؤولان است.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از کارمندان نمونه دولت در شهرستان فیروزآباد تقدیر به عمل آمد .



منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان