کد خبر: ۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

میتینگ سیاسی با چاشنی اختلاف در «قیر‌ و‌کارزین»

در این جلسه قرار بود همه احزاب سیاسی و چهره‌های مختلف شهرستان حضورداشته باشند؛ امّا نه‌تنها افراد با نگاه سیاسی به این جلسه دعوت‌شده بودند، بلکه سخنرانان مراسم نیز گزینشی انتخاب شدند و احتمالا به دلیل هراس شنیدن صدای مخالفین، تریبون را میان خود تقسیم کردند

به گزارش شیرازه، میتینگ سیاسی اصلاح‌طلبان شهرستان قیروکارزین با حضور چهره‌های استانی به مناسبت هفته دولت در حالی برگزار شد که این جلسه با حواشی بسیاری همراه بود.

در این جلسه قرار بود همه احزاب سیاسی و چهره‌های مختلف شهرستان حضورداشته باشند؛ امّا نه‌تنها افراد با نگاه سیاسی به این جلسه دعوت‌شده بودند، بلکه سخنرانان مراسم نیز گزینشی انتخاب شدند و احتمالا به دلیل هراس شنیدن صدای مخالفین، تریبون را میان خود تقسیم کردند.

چهره‌های استانی و شهرستانی حاضر در جلسه که دست آورد قابل قبولی از دولت یازدهم برای ارائه نداشتند، در هجوم به دولت قبل سنگ تمام گذاشتند و طبق معمول همه مشکلات جامعه و کشور را گردن دولت قبل انداختند.

امّا مهم‌ترین حاشیه این مراسم بروز اختلاف میان اصلاح‌طلبان شهرستان بود، تا جایی که یکی از سخنرانان گزینشی مراسم از خجالت هم‌قطاران خود درآمد و باب گلایه و درد دل را باز کرد.

وی از اختلاف و انشقاق میان اعضای اصلی شورای اصلاح‌طلبان خبر داد و مدعی شد فرماندار نتوانسته وحدت میان اصلاح‌طلبان را حفظ کند و گفت: برخی‌ها درخواست سلب عضویت تعدادی از دوستان عضو شورای شهرستان را داده بودند که جای فکر دارد، همچنین فرماندار محترم بعضی از همفکران ما را حتی به دفترش هم راه ندادند که این اتفاق در دوران احمدی‌نژاد هم رخ نداده بود.

این چهره مطرح اصلاح‌طلب شهرستان گفت: هرچند ما فرماندار را شخصی پایبند میدانیم امّا می‌خواهیم که ایشان را به پست‌های مدیریتی بهتر و قوی‌تری منتقل کنند و فرمانداری را برای ما بیاورند که قدرت وحدت‌آفرینی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما برای روی کار آمدن این دولت زحمات بسیاری کشیدیم ولی حتی در جلسات هم ما را دعوت نمی‌کنند و از انتخابات به بعد دیگر به‌حساب نیامدیم.

در این جلسه عده‌ای از حضار نسبت به سخنان این چهره اصلاح‌طلب واکنش نشان داده و ابراز خوشحالی می‌کنند.از نکات قابل‌توجه حضور رؤسای ستاد روحانی در شهرها و بخش‌های مختلف قیروکارزین در جلسه بود که همگی برای انتخابات 96 اعلام حمایت کردند.

مدیران سیاسی استانداری که در جلسه حاضر بودند از فرماندار قیروکارزین حمایت کردند و وی را از ذخایر ارزشمند اصلاح‌طلب استان دانستند.

به گزارش شیرازه، اختلاف و انشقاق بین جریان اصلاحات و اعتدال نه‌تنها در برخی از شهرستان‌ها بلکه در مراکز استان‌ها و پایتخت نیز از زمان رای آوردن روحانی آغازشده و تا به امروز ادامه دارد. دو جریانی که هرکدام به‌نوعی سهم بیشتری از دولت در پست‌های مدیریتی می‌خواهند.


نظرات بینندگان