کد خبر: ۹۵۲۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار سپیدان:

به هیچ عنوان کمکی به یادمان شهدای گمنام نخواهم کرد

شنیده‌ها حکایت دارد فرماندار سپیدان در جایی گفته است«به هیچ عنوان کمکی به یادمان شهدای گمنام نخواهم کرد»این در حالی است که، ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی متعلق به یک جناح یا جبهه خاص نیست و مسائل فرهنگی و ارزشی نباید آلوده به سیاست شود.
به گزارش شیرازه، پس از انتخابات مجلس دهم فرماندار سپیدان و تعدادی از بخشداران این شهرستان در تعداد قابل‌توجهی از برنامه‌های انقلابی و یادواره شهدا و جلسات امر به معروف شهرستان حاضر نشده‌اند.

بر اساس این گزارش، آقای فرماندار در یادواره شهدا که با حضور آيت‌الله خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان برگزار شد حضور نیافت، این اقدام نامناسب سبب نارضایتی خانواده شهدا و شهروندان سپیدانی شده است.

شنیده‌ها حاکی است وی در جایی اظهار کرده است که کمکی به یادمان شهدای گمنام نخواهد کرد.

این در حالی است که، ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی متعلق به یک جناح یا جبهه خاص نیست و مسائل فرهنگی و ارزشی نباید آلوده به سیاست شود.

در کشوری که صدها هزار شهید برای حفظ آن جان خود را داده‌اند و به قولی برای حفظ هر کرسی مدیریت یک کربلا به پا شده است، بی‌توجهی به شهدا و یادواره شهدا دور از انصاف است.

اگر امروز در کشور گروه‌ها، جریانات سیاسی و احزاب در کنار هم آزادانه به رقابت می‌پردازند، انتخابات برگزار می‌شود و نمایندگان مردم برای مناصب مختلف انتخاب می‌شوند به برکت جان‌نثاری و ایثارگری رزمندگان، جانبازان، آزادگان، شهدا و صبر و تحمل خانواده‌های آنان است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
خانواده شهید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
0
وقتی استاندار اینطور با شهدا برخورد می کند که رییس گروه تفحص شهدای گمنام جواب دندان شکن بهش می دهد چه توقعی از فرماندار یک شهرستان می رود برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
0
دربی تقوایی ودوروغگویی سایت شیرازه هیچ شک وشبه ای نیست زیرا هم در سال گذشته و هم سال جاری اعتبار مشخص شده است. اخبار آن بصورت مستند در سایت سپیدان فردا قرار دارد. ولی اخبار شیرازه فقط بر اساس شایعات و شنیده ها است و تخریب افراد بر اساس انگیزه های سیاسی وتفرقه افکنانه