کد خبر: ۹۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

تذکر نماینده کوار به وزیر نیرو در خصوص سد کوار

در پی انتقاد سایت بهارکوار از وضعیت پروژه سد کوار و درخواست از نماینده کوار جهت کشاندن وزیر نیرو به صحن علنی مجلس، نماینده کوار در نطق پیش از دستور مجلس، وزیر نیرو را مورد تذکر قرار داد.
به گزارش شیرازه، دکتر داریوش اسماعیلی در نشست علنی امروز سه‌شنبه نهم شهریورماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو در خصوص ضرورت تسریع و تکمیل سد میرزای شیرازی کوار گفت: این سد از 25 سال قبل کلنگ آن به زمین خورده است و در حالی که مردم نیاز زیادی به این سد برای صنعت و کشاورزی دارند هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به تسریع در پروژه انتقال پساب فاضلاب شیراز به دشت سروستان و تسریع در طرح انتقال آب شرب و صنعت با لوله از سد درودزن به خرامه نیز مواردی را مطرح کرد.

دکتر اسماعیلی در ابتدای ایراد تذکر شفاهی خود ابراز امیدواری کرد که این تذکرات مورد توجه وزیر نیرو قرار گیرد تا نیازی به استفاده از ابزارهای قانونی دیگری برای احقاق حقوق مردم نباشد.

شایان ذکر است در جلسه روز دوشنبه اصحاب رسانه شهرستان کوار با دکتر اسماعیلی، مدیر سایت بهارکوار با انتقاد از روند اجرایی پروژه سد کوار خواستار کشاندن وزیر نیرو توسط نماینده کوار به صحن علنی مجلس و سؤال از وزیر در این خصوص شده بود.



منبع: بهار کوار
نظرات بینندگان