کد خبر: ۹۵۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
در اقدامی قابل‌تقدیر از سوی فرماندار سپیدان؛

اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل المان یادمان شهدا

فرماندار شهرستان سپیدان با حضور بر تربت شهدای گمنام گفت: شهدا بر گردن تک‌تک افراد جامعه حق دارند، زیرا آنان الگوی حق و حقیقتی هستند که با ارزش‌ترین دارایی خود را در راه میهن اسلامی عزیزمان فدا کرده‌اند.

به گزارش شیرازه، صالح مشتاقی لار، فرماندار سپیدان به همراه اعضای شورای اداری، با حضور بر تربت پاک شهدای گمنام شهرستان سپیدان، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، وی در سخنانی با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا بر گردن تک‌تک افراد جامعه حق داشته و ما می‌بایست پیرو راه آنان باشیم زیرا آنان الگوی حق و حقیقتی هستند که باارزش ترین دارایی خود را که همان هستی وجودشان بوده در راه میهن اسلامی عزیزمان فدا کرده‌اند، از‌این‌رو شایسته است یاد و خاطره این عزیزان را در جامعه زنده نگهداریم.

فرماندار سپیدان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبار شهرستان جهت ساخت و تکمیل المان یادمان شهدا که از سال ۱۳۹۴ در حال ساخت است، بر همکاری کلیه ادارات با شهرداری شهر اردکان جهت اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه تأکید کرد.

این اقدام قابل‌تقدیر در حالی صورت می‌گیرد که پیش‌از این پایگاه‌ تحلیلی خبری شیرازه خبری را با عنوان« به هیچ عنوان کمکی به یادمان شهدای گمنام نخواهم کرد» منتشر کرده بود که در آن خبر بر اساس شنیده‌ها از قول فرماندار سپیدان نقل‌شده بود که «به هیچ عنوان کمکی به یادمان شهدای گمنام نخواهم کرد».

در بخشی از این خبر آمده بود: « ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی متعلق به یک جناح یا جبهه خاص نیست و مسائل فرهنگی و ارزشی نباید آلوده به سیاست شود.

در کشوری که صدها هزار شهید برای حفظ آن جان خود را داده‌اند و به قولی برای حفظ هر کرسی مدیریت یک کربلا به پا شده است، بی‌توجهی به شهدا و یادواره شهدا دور از انصاف است.

اگر امروز در کشور گروه‌ها، جریانات سیاسی و احزاب در کنار هم آزادانه به رقابت می‌پردازند، انتخابات برگزار می‌شود و نمایندگان مردم برای مناصب مختلف انتخاب می‌شوند به برکت جان‌نثاری و ایثارگری رزمندگان، جانبازان، آزادگان، شهدا و صبر و تحمل خانواده‌های آنان است».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
0
پس دروغ نوشته بودید؟!!!!