کد خبر: ۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌التحریر شیراز خبر داد؛

فروش فوق‌العاده پاییزه لوازم‌التحریر از 15 شهریورماه در شیراز

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌التحریر شیراز از فروش فوق‌العاده پاییزه از 15 شهریورماه جاری در این شهر خبر داد.
به گزارش شیرازه، حسین بهزادنیا رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌التحریر شیراز از طرح فروش فوق‌العاده لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان و دانشجویان با تخفیف ویژه اتحادیه صنفى عرضه می‌شود.

وی گفت: اصناف ازجمله بازوان اجرایی دولت در تنظیم بازار هستند و بر این اساس، نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی تأمین‌شده که در بخش لوازم‌التحریر هیچ کمبودی وجود ندارد و توزیع گسترده آن از پانزدهم شهریورماه جاری آغاز و تا پانزدهم مهرماه امسال می‌یابد.

وی بیان داشت: میزان تولیدات لوازم‌التحریر داخلی افزایش پیدا کرده و از سویی کیفیت آن‌ها نیز نسبت به گذشته بهبود یافته است در همین راستا شاهد تمایل والدین و دانش‌آموزان نسبت به حمایت از تولید داخلی و مصرف آن هستیم.

بهزادنیا بابیان اینکه کشور چین رقیب سرسخت محصولات داخلی است تصریح کرد: قیمت لوازم‌التحریر چینی نسبت به تولیدات داخلی پایین‌تر نیست.

وی به آسیب‌های استفاده از کالاهای قاچاق ازجمله کالاهاى چینی اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از این کالاها علاوه‌بر اینکه به تولید داخلی لطمه می‌زند، مواد شیمیایی مصرفی در تولید این کالاها برای داشتن ظاهری براق به‌طور قطع برای کودکان مضر خواهد بود.

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر شیراز ادامه داد: این افراد تنها به دنبال کسب سود از تولید این نوع کالاها هستند و هیچ نظارت بهداشتی بر این اجناس وجود ندارد.

وی یادآور شد: طبق مذاکره صورت گرفته قرار شد قیمت لوازم‌التحریر در طرح فروش فوق‌العاده متعارف باشد و تا حد امکان فروشندگان کاهش قیمت‌ها را لحاظ کنند.

این مسؤول بابیان اینکه اکثر فروشندگان لوازم‌التحریر که مجوز صنفی دارند در فروش فوق‌العاده ورود پیدا کردند، تصریح کرد: قیمت لوازم‌التحریر مناسب شده است و مردم می‌توانند با خیال راحت اقلام موردنیاز خود را خریداری کنند.

بهزادنیا با اشاره به فروش فوق‌العاده اقلام موردنیاز مدارس افزود: آن دسته از واحدهای دارای پروانه کسب که تمایل به شرکت در فروش فوق‌العاده را دارند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه درخواست خود را ارائه دهند و برنوشته فروش فوق‌العاده پاییزه ستاد دائمى فروش‌های فوق‌العاده اتاق اصناف مرکز استان فارس را تحویل گیرند.

وى در پایان در مورد مزایاى طرح فروش فوق‌العاده پاییزه ویژه بازگشایى مدارس توسط اصناف در سطح شهر شیراز گفت: با توجه به پراکندگى فروشگاه‌ها در سطح شهر امکان دسترسى آسان و استفاده تمام مردم از فروش فوق‌العاده وجود دارد و از سوى دیگر فروشندگان کالا نیز بعد از پایان طرح نیز پاسخگوى شکایات احتمالى مردم خواهند بود و نظارت ویژه در زمینه قیمت و کیفیت کالا از سوى بازرسان اتحادیه وجود دارد.

به دنبال رضایت مردمى از طرح فروش فوق‌العاده پاییزه اصناف شیراز در سال گذشته، امسال نیز براى دومین سال متوالى این طرح با جدیت از سوى اتاق اصناف مرکز استان فارس و اتحادیه‌های صنفى فروشندگان لوازم‌التحریر و کتاب، کفاشان و فروشندگان کفش، سراجان (فروشندگان کیف) و فروشندگان پوشاک شیراز دنبال می‌‌شود.


نظرات بینندگان