کد خبر: ۹۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز:

پیوستن نظام مالی کشور به fatf خسارتی بالاتر از قضایای برجام است

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: پیوستن نظام مالی کشور به سازمان fatf خسارتی 100 پله بالاتر از خسارت در قضایای برجام و ... دارد.
به گزارش شیرازه، حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرزدیروز در جمع دانشجویان بسیجی شرکت‌کننده در دوره خط امام (ره) استان فارس با اشاره به وقایع تابستان سال 1360 کشور اظهار داشت: نفوذهای سال 1360 به‌صورت فیزیکی و برای اقدامات تروریستی طراحی‌ شده بود.

وی مسئله نفوذ در کشور را جدی دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نفوذ در تغییر باورهای مسؤولان و محاسبات آنها از نفوذهای خطرناک و عمیق‌تری است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز اضافه کرد: با تعهد ما به سازوکارهای مالی، دشمن حساب‌شده ورود پیدا می‌کند و پیوستن نظام مالی کشور به سازمان fatf خسارتی 100 پله بالاتر از خسارت در قضایای برجام و ... دارد.

عباسی جهاد سوریه و اطاعت نکردن از کفار را به ترتیب جهاد صغیر و کبیر برشمرد و تصریح کرد: خطرناک‌ترین نفوذی که کشور ما با آن مواجه بوده، از طریق نهادهای سازمان ملل است.

وی بیان داشت: آمریکا می‌گوید اگر بخواهیم تحریم‌ها اثرگذار باشد باید ایران قرارگاهی به‌نام خاتم‌الانبیا نداشته باشد اما می‌بینید که ایران همچنان مقتدر است.

رئیس اندیشکده یقین بابیان اینکه FATF سیستمی است که می‌تواند اقتصاد یک کشور را فلج کند، ادامه داد: نباید به دشمن اعتماد کرد و تمام اطلاعات را در اختیارش قرار داد.

عباسی بیان کرد: به فرموده خداوند هیچ راهی وجود ندارد که کافران بر مؤمنان سیطره داشته باشند و اگر راهی بود که کافران به مؤمنان سلطه پیدا کردند خودتان این راه را ایجاد کرده‌اید اما برخی در کشور در حال ایجاد این راه هستند.

وی تصریح کرد: FATF در ابتدا ارقام و آمار حساب‌ها را به غربی‌ها می‌دهد و بعد به بانک‌ها اعلام می‌کند که دیگر نمی‌توانید با بانک‌ها و نهادهای دیگر کار کنید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه نباید هست و نیست کشور را در اختیار سازمان ملل قرار داد، اضافه کرد: امنیت امروز کشور راحت به دست نیامده و به خاطر این امنیت خون‌های بسیاری داده‌ شده است.

عباسی یادآور شد: نیروهای انقلابی ذره‌ای کوتاه نیامده‌اند و الان در ناامن‌ترین نقطه جهان، ایران اسلامی امن‌ترین و بالاترین امنیت را دارد.


منبع: فارس
نظرات بینندگان