کد خبر: ۹۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار نی ریزخبر داد :

بهره مند شدن مردم بخش پشتکوه نی ریز از تلوزیون و رادیوی دیجیتال

فرماندار نی ریز از بهره مند شدن مردم شهرمشکان ،روستاهای دهچاه،بهویه ،باغویه،غوری ومعدن تحت پوشش دیجیتال خبرداد.

به گزارش شیرازه  18 شبکه دیجیتال تلوزیونی و 14 شبکه رادیویی دیجیتال برای مردم مناطق شهر مشکان ، روستای دهچاه ، بهویه ، باغویه ، غوری و معدن راه اندازی شد.

 امیری فرماندار شهرستان نی ریز در رابطه با راه اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی و  شبکه رادیویی در بخش پشتکوه گفت : خوشبختانه با پیگیریهای بعمل امده ، مردم شریف شهرمشکان ،روستاهای دهچاه،بهویه ،باغویه،غوری ومعدن تحت پوشش دیجیتال قرار گرفتند.

امیری افزود: 18 شبکه تلویزیونی و 14 شبکه رادیویی برای 10000 نفر جمعیت تحت پوشش مناطق ذکر شده آغاز شده و پس از طی دوره آزمایشی و رفع اشکالات احتمالی بطور رسمی  به بهره برداری می رسد.

فیروزی معاونت فنی صدا و سیما فارس نیز در خصوص راه اندازی  شبکه دیجیتال رادیو تلویزیونی دیجیتال در بخش پشتکوه   گفت: ایستگاه در نقطه جدید با توان 10 برابر فرستنده های قبلی راه اندازی شده و سه ایستگاه آنالوگ موجود را جمع آوری میکند که مخاطبین گرامی هم باید با توجه به جدید بودن محل ایستگاه؛ یکبار نسبت به چرخاندن آنتن بسمت جدید و دریافت بیشترین مقدار سیگنال اقدام نمایند.

 وی ادامه داد: سیستم تلویزیون دیجیتال در این نقطه DVB-T2 است که باید مخاطبین عزیز فقط این نوع گیرنده‌ را که تفاوت قیمتی با نسل اول ندارد را تهیه کنند.

معاونت فنی صدا و سیما فارس خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه اینکه روستای معدن هیچگونه پوششی نداشت و نقطه کور بود که بحمدالله از این نعمت آنهم به یکباره دیجیتال بهره مند شد.

وی  در پایان از همکاری صمیمانه امیری فرماندار شهرستان نی ریز، طبری بخشدارپشتکوه ، شهردار ، مدیریت مخابرات و برق شهرستان ،اعضای محترم شورای اسلامی و سایر عزیزان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

منبع: نبض نی ریز


نظرات بینندگان