کد خبر: ۹۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

آغاز فروش فوق‌العاده پوشاك از 15 شهريور در شيراز

رئيس اتحاديه توزيع كنندگان و فروشندگان پوشاك شيراز اعلام كرد كه از دوشنبه 15 شهريور و در آستانه فصل تحصيلي جديد، با مشاركت 100 واحد صنفي، عرضه فوق‌العاده پوشاك در شيراز آغاز مي‌شود.
به گزارش شیرازه، احمد ابراهيمي رئيس اتحاديه توزيع كنندگان و فروشندگان پوشاك شيراز دیروز در جمع خبرنگاران با يادآوري اينكه از سال گذشته، برپائي نمايشگاه‌هاي فروش پائيزه و فوق‌العاده، به شكل متمركز در شيراز متوقف شده است، گفت: تلاش براي دسترسي بهتر شهروندان به واحدهاي عرضه پوشاك، امكان نظارت بهتر و مطلوب‌تر و كاهش هزينه‌هاي تردد مردم و مشاركت اعضاي اتحاديه در اين زمينه از اهداف چنين اقدامي بوده است.

ابراهيمي با يادآوري اينكه فروش فوق‌العاده پائيزه واحدهاي صنفي پوشاك، با نصب بنرهاي با آرم اتحاديه، در واحدهايي مشخص انجام مي‌شود، از تداوم اين اقدام تا 15 مهرماه خبر داد.

او به شهروندان توصيه كرد كه براي استفاده از مزاياي فروش فوق‌العاده،‌ تنها به فروشگاه‌هايي كه بنرهاي مشخص كننده اتحاديه را نصب كرده‌اند مراجعه داشته باشند.

ابراهیمی با بيان اينكه پوشاك ايرانى داراى بهترين كيفيت و حتى قابل رقابت با ديگر كشورها است، گفت: در فروش فوق‌العاده پوشاک، پتانسیل مشارکت حداكثرى واحدهاى صنفی وجود دارد و عرضه پوشاك ايرانى اسلامى مد نظر خواهد بود.

او تصريح كرد: کالاهای عرضه شده در این طرح از سوی واحدهای صنفی به اتحادیه انتقال یافته و توسط کارشناسان قیمت‌گذاری می‌شود و به طور معمول قیمت‌ها از قیمت اولیه حداقل ٥ و حداکثر ١٥ درصد کمتر است.

ابراهيمي در ادامه به عرضه كنندگان و فروشندگان لباس‌هاى نامتعارف در شيراز هشدار داد كه از 2 هفته ديگر طرح جمع‌آوري پوشاك و مانكن‌هاي غير متعارف از سطح واحدهاي صنفي پوشاك در اين كلان‌شهر آغاز خواهد شد.

او با قبول اينكه برخي از واحدهاي صنفي در شيراز مبادرت به عرضه لباس‌هاي نامتعارف كرده و مي‌كنند، گفت: اكثر توزيع كنندگان و فروشندگان پوشاك افرادى متدين و ارزش مدار هستند.

ابراهيمي گفت: بر اساس دستور دادستان محترم عمومى و انقلاب مركز استان فارس و اعلام اداره محترم نظارت بر اماكن عمومى فرماندهى انتظامى استان فارس از ١٥ روز آينده فروشگاه‌هايى كه بر خلاف آئين نامه‌هاى قانون نظام صنفى، دستورالعمل دادستان محترم و اداره نظارت بر اماكن عمومى ناجا گام بردارند و نسبت به جمع‌آورى لباس‌ها و مانكن‌هاى نامتناسب اقدام نكنند، با برخوردهاى قضايى و انتظامى مواجه خواهند بود.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان