کد خبر: ۹۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵

برخی مسئولان مثل پینوکیو فریب می‌خورند

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به برنامه دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور با توافق FATF گفت: برخی از مسؤلان مثل پینوکیو پشت سرهم از گربه نره آمریکا و روباه مکار انگلیس فریب می‌خورند.

به گزارش شیرازه، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به برنامه دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور با توافق FATF اظهار داشت: برخی از مسؤلان مثل پینوکیو پشت سرهم از گربه نره آمریکا و روباه مکار انگلیس فریب می‌خورند.

شریعتمداری تاکید کرد: با اینکه مسئولان می‌بینند دستاورد برجام «تقریبا هیچ» بوده است ولی FATF را هم می‌‌پذیرند، این یعنی دوباره سکه نقد خود را به گربه نره و روباه مکار می‌دهند تا برایشان بکارد و درخت سکه‌های طلا به بار بیاورد.

وی یادآور شد: نتیجه این عملکرد این است که هم از برنج مازندران محروم می‌شوند و هم از خرمای بغداد.

به گزارش فارس، افشا و انتشار متن نامه‌های چند بانک کشور خطاب به برخی قرارگاه و موسسات مرتبط با نهادهای نظامی و امنیتی کشور مبنی بر عدم ارائه خدمات بانکی به آنها به دلیل قرار گرفتن در لیست تحریم های غرب و پذیرش FATF توسط دولت یازدهم، تلنگری جدی به جامعه استقلال طلب و عزت مدار ایران وارد کرد.

شاید در بادی امر این موضوع طنزآلود به نظر برسد اما حقیقت دارد که برای اجرایی شدن اکشن پلن AFTF به زودی نهادهای اصلی دفاعی و امنیتی کشور از جمله وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، سپاه ، ارتش و حتی صدا و سیما مشمول تحریم بانک های داخل کشور قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان