کد خبر: ۹۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه کازرون:

مرحوم حاج محمد مرحمتی حق بزرگی بر جامعه فرهنگی داشت

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در پی درگذشت حاج محمد مرحمتی با صدور پیامی از سال‌ها تلاش آن مرحوم در عرصه فرهنگ قدردانی کرد و این ضایعه را به خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در پی درگذشت حاج محمد مرحمتی با صدور پیامی از سال‌ها تلاش آن مرحوم در عرصه فرهنگ قدردانی کرد و این ضایعه را به خانواده وی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
انالله و اناالیه راجعون
خبر در گذشت زودهنگام دوست قدیمی و وفادار، هنرمند متعهد و ولایتمدار مرحوم آقای حاج محمد مرحمتی، همه دوستان و علاقمندان به ایشان و اینجانب را عمیقآ داغدار نمود، آن عزیز سفرکرده حق بزرگی بر جامعه فرهنگی وهنری استان فارس و شهرستان کازرون دارد. آن مرحوم در همه‌ی برنامه‌های فرهنگی از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای حیات مومنانه خود نقش آفرین جدی بود.


حضور و سهم او در برگزاری ده ساله سمینار علامه طباطبائی(ره)، کنگره بین المللی حضرت سلمان فارسی، بزرگداشت و تجلیل از علمای گذشته کازرون، برگزاری دهه‌های گوناگون فرهنگ کازرون، همت در برگزاری یادواره های شهدا، برنامه ریزی همه مناسبت‌های مذهبی و ملی و راهپیمائی‌های گوناگون و اقامه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بی بدیل بود و انشاءالله این زحمات و خدمات مخلصانه ذخیره اخرت و بهره مندی از رحمت واسعه الهی و برخورداری از شفاعت پیامبر اسلام(ص) و اهل  بیت طاهرینش علیهم السلام برای ایشان خواهد بود.


اینجانب مصیبت فقدان این برادر عزیز و صمیمی را به خانواده داغدار بویژه به همسر، فرزندان، برادر مکرم ایشان و به همه دوستان و جامعه فرهنگی و هنری، هیئات مذهبی استان و شهرستان کازرون تسلیت عرض می نمایم. ان‌شاءالله خداوند وی را با برادر شهیدش در بهشت موعود محشور فرماید. امین یارب العالمین
ومن ا...التوفیق
محمدخرسند-امام جمعه کازرون

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان