کد خبر: ۹۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵

بیمارستان 120 تخت‌خوابی صفاشهر کلنگ‌زنی شد

کلنگ احداث دومین بیمارستان صفاشهر به دست مادر سه شهید (شهیدان کریمی) و با حضور محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی فارس به زمین زده شد.

به گزارش شیرازه کلنگ احداث دومین بیمارستان صفاشهر به دست مادر سه شهید (شهیدان کریمی) و با حضور محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی فارس و رحیم زارع نماینده مردم شهرستان خرم‌بید و جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

این بیمارستان با 120 تخت در زمینی به مساحت 29 هزار مترمربع و زیربنای 10 هزار مترمربع احداث می‌شود و تا کنون 200میلیاردریال اعتبار برای آن پیش‌بینی شده‌است.

زمین این بیمارستان از سوی نیکوکار عرصه سلامت سیدحصیب‌بهشتی اهدا شده و در کنار بیمارستان 32 تخت‌خوابه حضرت ولی‌عصر(عج) صفاشهر واقع است.

 ایمانیه در مراسم کلنگ‌زنی این طرح درمانی ابراز امیدواری کرد ساخت این بیمارستان اواخر سال 96 یا اوایل 97 به‌پایان برسد.

بیمارستان 120 تخت‌خوابی صفاشهر خیرساز است و تکمیل بنا به عهده خیرین و تجهیز آن توسط وزارت بهداشت انجام می شود.

در این مراسم  زارع از گفتگوی خود با استاندار فارس در زمینه تعامل برای دریافت 6 درصد سهم استانداری از درآمد معدن چاه‌مرغی جهت تامین بخشی از هزینه ساخت بیمارستان خبر داد.

این بیمارستان از مصوبات سفر وزیر بهداشت به صفاشهر در سال 93 بود که شروع ساخت آن به علت اختلاف در تعیین محل احداث به تعویق افتاد؛ باید دید با ساخت این بیمارستان مشکلات بهداشتی و درمانی از قبیل کمبود پزشک متخصص، آزمایشگاه مجهز و مشکل مراجعه مردم به شهرستان‌های هم‌جوار برای درمان، رفع می شود.

منبع: بام فارس






نظرات بینندگان